پرسپولیس به دنبال تشکیل تیم زنان؛ گامی در راستای حرفه‌ای شدن

باشگاه پرسپولیس در پی دستورالعمل‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا و الزامات اخذ مجوز حرفه‌ای، رسما اعلام کرد به دنبال انجام اقدامات لازم جهت تشکیل تیم فوتبال بانوان است.

باشگاه پرسپولیس رسما اعلام کرد به دنبال انجام اقدامات لازم جهت تشکیل تیم زنان است.

به گزارش “ورزش سه”، بعد از الزام کمیته مجوز حرفه‌ای در خصوص راه‌اندازی تیم زنان برای باشگاه‌هایی که خواستار دریافت مجوز حرفه‌ای هستند؛ پرسپولیس از نخستین باشگاه‌هایی بود که برای تشکیل تیم زنان این باشگاه اقدام کرد و پیرو همین موضوع مدیران این باشگاه هم شروع به بررسی شرایط جهت حضور در لیگ برتر زنان کردند.

در همین خصوص باشگاه پرسپولیس در اولین موضع رسمی خود در این خصوص بیانیه‌ای صادر کرد که در ادامه خواهید خواند: کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه پرسپولیس و حضور سرخپوشان ایران در لیگ نخبگان آسیا، دستورالعملی را در خصوص توسعه فوتبال در باشگاه‌ها صادر و ابلاغ نمود که طی آن، آکادمی حرفه‌ای پرسپولیس نمونه بارز آن است. بر همین اساس، باشگاه پرسپولیس اقدامات لازم در خصوص تشکیل تیم بانوان را با طرح‌های مدون مورد نظر و در برنامه دارد اما تاکنون اقدامی در خصوص مجوز تیم و جذب بازیکن تیم صورت نگرفته و تا زمانی که طرحی کامل و جامع در اختیار نباشد، اقدامی انجام نخواهد شد.

برای تشکیل تیم بانوان، ابتدا باید تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مجهز و در حد استانداردهای AFC و FIFA در دسترس باشد و پس از تجهیز امکانات و تشکیلات خاص، باشگاه اقدام به تشکیل تیم بانوان خواهد نمود و اطلاع رسانی آن از سوی رسانه باشگاه انجام خواهد شد. تیم بانوان، امکانات و شرایط خاصی دارد و از آن مهم‌تر، این تیم باید در حد حرفه‌ای و در شأن نام بزرگ پرسپولیس باشد چرا که پرسپولیس همیشه و در هر عرصه‌ای مدعی قهرمانی خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان