هوادار به دنبال فروش امتیاز؛ شجاعی در بلاتکلیفی

باشگاه هوادار تهران که در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران عملکرد متوسطی داشت، به دنبال فروش امتیاز خود است. مالکان این باشگاه تمایلی به تیمداری در فصل جدید لیگ برتر ندارند و در صورت دریافت پیشنهاد مناسب، امتیاز هوادار را به خریدار دیگری واگذار خواهند کرد.

مالکان باشگاه هوادار به دنبال فروش امتیاز این تیم هستند و قصد تیم داری در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال را ندارند.

به گزارش طرفداری، تیم فوتبال هوادار تهران در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر با کسب 29 امتیاز و قرارگیری در رده سیزدهم جدول به کار خود پایان داد. هوادار در فصل گذشته کار خود را با هدایت محمود فکری آغاز کرد اما به دلیل کسب نتایج ضعیف و پس از شکست سنگین 5 بر صفر برابر سپاهان، این مربی از سمت خود کناره‌گیری کرد که با موافقت مدیران این باشگاه مواجه شد. پس از او، مسعود شجاعی تا پایان فصل عهده‌دار هدایت این تیم شد و توانست عملکرد قابل قبولی را از خود به ثبت برساند.

هوادار یکی از تیم‌های خصوصی در فوتبال ایران محسوب می‌شود و از این رو مالکان این باشگاه به دنبال فروش امتیاز خود هستند و اگر خریدار خوبی پیدا شود که رقم مناسبی را به آن‌ها پیشنهاد دهد، باشگاه هوادار به فروش خواهد رفت.

هنوز تکلیف نیمکت این تیم برای فصل آینده مشخص نیست و باید دید مدیران هوادار مسعود شجاعی را راضی به ادامه همکاری خواهند کرد یا فرد دیگری هدایت این تیم را به دست می‌گیرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان