موتورسیکلت مسروقه، سارق را لو داد

پس از استعلام ماموران از پلاک موتور، مشخص شد که موتور سرقتی می‌باشد و ماموران بلافاصله جهت دستگیری فرد موتورسوار اقدام کردند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق سابقه دار موتورسیکلت خبر داد.

به گزارش برنا، سرهنگ محمد افشار سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری 118 ستارخان حین گشت زنی در خیابان همایونفر تهران بودند که به یک موتورسیکلت و راکب آن که در حال پرسه زنی بود مشکوک شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از استعلام از پلاک موتور، مشخص شد که موتور سرقتی می‌باشد و ماموران بلافاصله جهت دستگیری فرد موتورسوار اقدام کردند.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: متهم بلافاصله پس از مشاهده خودرو گشت متواری شده و ماموران پلیس دستور ایست را صادر کردند ولی متهم بدون توجه به دستورات پلیسی به فرار خود ادامه داد. پس از مدتی تعقیب و گریز ماموران با ایجاد طرح مهار موفق به متوقف کردن موتورسیکلت و دستگیری سارق شدند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیسی به 7 فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد، خاطرنشان کرد: سارق برای روند رسیدگی قانونی به پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ افشار در پایان به شهروندان توصیه کرد، هنگام پارک کردن موتورسیکلت در معابر حتما از قفل‌های ایمنی استفاده نمایند و موتورسیکلت‌های خود را به دزدگیر مجهز کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر