تبلیغات

آینده دوج کوین از نظر ایلان ماسک

ایلان ماسک مشهور در سال‌های اخیر با توییت‌ها و کامنت‌های جنجالی خود، توانسته بخش زیادی از دنیای کریپتوکارنسی‌ها و مخصوصا میم کوین‌ها را تحت تاثیر خود بگذارد. افراد زیادی تنها پس از توییت‌های ماسک، به خرید دوج کوین روی آوردند و قیمت این میم کوین را به شکل بی‌سابقه‌ای افزایش دادند. در حال حاضر، اغلب تریدرهای مبتدی و حتی حرفه‌ای، در انتظار گام بعدی ماسک هستند.

آینده دوج کوین از نظر ایلان ماسک

دوج کوین چیست؟

دوج کوین در سال 2013 توسط دو مهندس نرم افزار یعنی بیلی مارکوس و جکسون پالمر، به‌عنوان یک پروژه بامزه و جایگزین برای بیت کوین، ساخته شد. این کریپتوکارنسی در واقع اولین میم کوین دنیا است. میم کوین‌ها، ارزهای دیجیتالی هستند که هدف اصلی آن‌ها، شوخی با مفاهیم جدی دنیای ارزهای دیجیتال است. دوج کوین با لوگوی سگ نژاد شیبا اینو، ابتدا نگاهی شوخ‌طبعانه به دنیای جدی کریپتوکارنسی داشت، ولی در مدت زمان کمی به یک ارز دیجیتال مهم در دنیا تبدیل شد.

اغلب کارشناسان در زمان تحلیل دوج کوین عقیده دارند که این رمزارز پس از توجه و استقبال ایلان ماسک به یک ارز دیجیتال مهم و ارزشمند تبدیل شد. ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت تسلا در چند موقعیت مختلف اعلام کرد که دوج کوین، ارز دیجیتال مورد علاقه او است.

در سال 2021، دوج کوین توانست یکی از ده رمزارز بزرگ دنیا باشد که مارکت کپ آن به 20 میلیارد دلار رسید. با وجود این ارزش بازار فوق‌العاده، هنوز هم هر یک عدد دوج کوین، فقط چند سنت ارزش دارد. دلیل این موضوع این است که تعداد سکه‌های در گردش دوج کوین بسیار زیاد هستند. بقیه کریپتوکارنسی‌ها مثل بیت کوین با کاهش تعداد سکه‌های در حال گردش، در حال افزایش ارزش و اعتبار خود هستند. دوج کوین اما به هیچ عنوان چنین هدفی ندارد و با داشتن بیش از 140 میلیارد سکه در گردش تا آوریل سال 2024، یکی از ارزهای دیجیتالی است که هیچ سیاست کاهش تورمی در پیش نگرفته است.

آیا قیمت دوج کوین افزایش می‌یابد؟

یکی از مهم‌ترین سوالات اغلب تریدرها پیش از خرید دوج کوین یا سرمایه‌گذاری بر آن این است که آیا این قیمت دوج کوین به قیمت بالاتری دست پیدا می‌کند یا خیر؟ پاسخ کوتاه و ساده این است که احتمالا دوج کوین نتواند در آینده‌ای نزدیک، رکورد بالاترین قیمت پیشین خود را پشت سر بگذارد. در 8 می سال 2021، دوج کوین توانست بالاترین رکورد خود را ثبت کرده و قیمتی معادل 0.7376 داشته باشد.

این افزایش قیمت پس از آن بود که اغلب سلبریتی‌ها و چهره‌های مشهور جهان، به طرفداران این میم کوین پیوستند و یک ترند جهانی برای دوج کوین ایجاد شد. البته که این هیجان جهانی و توجه سلبریتی‌ها پس از مدتی فروکش کرد و در آن شرایط بود که 79 درصد از ارزش این رمزارز نیز کاسته شد. دیگر دلیل مهمی که به کاهش قیمت دوج کوین منجر شد این بود که اغلب هولدرها نسبت به آینده این رمزارز هیچ اطمینانی نداشتند. برای درک بهتر دلیل ناامیدی هولدرها، باید نیم‌نگاهی به تاریخچه قیمت این رمزارز بیندازیم.

آینده دوج کوین از نظر ایلان ماسک

تاریخچه قیمت دوج کوین

نوسان بسیار زیاد قیمت، مهم‌ترین مشخصه دوج کوین است. این ارز دیجیتال حدودا سه سال پیش توانست در جایگاه هشتمین رمزارز باارزش دنیا قرار بگیرد و در حال حاضر نیز توانسته با وجود کاهش قیمت خود، جایگاه نهم باارزش‌ترین کریپتوکارنسی دنیا را به خود اختصاص دهد.

دوج کوین در طی این سال‌ها، مدام با کاهش و افزایش قیمت مواجه شد. ترند شدن در شبکه‌های اجتماعی، همیشه باعث افزایش قیمت دوج کوین می‌شد. هر چند پس از کاهش توجه سوشال مدیا، این ارز دیجیتال کاهش قیمت را تجربه می‌کرد.

با وجود تمام نوسان‌هایی که دوج کوین تجربه کرده است، باید بگوییم که این رمزارز همیشه طرفداران، سرمایه‌گذاران و هولدرهای وفاداری دارد که اجازه نمی‌دهند قیمت آن کاهش چشم‌گیری پیدا کند. در صورتی که با خواندن این بخش برای خرید دوج کوین وسوسه شده‌اید، باید به شما تاکید کنیم که محتوای این مطلب تنها برای افزایش اطلاعات عمومی و پایه شما است. به هیچ عنوان بدون نظر و مشورت متخصصان این حوزه نباید خرید یا فروش دوج کوین را انجام دهید و با یک حرکت هیجانی، سرمایه خود را در معرض خطر بگذارید.

ایلان ماسک و آینده دوج کوین

افزون بر همه رخدادهای جهانی مثل بیشتر شدن ارزش بازار کریپتوکارنسی و البته افزایش توجه چهره‌های مشهور هم‌چون ایلان ماسک، احتمال پذیرفته شدن این رمزارز توسط کمپانی‌های بزرگ هم‌چون تسلا، دیگر دلیلی بود که باعث افزایش قیمت دوج کوین شد.

آینده دوج کوین از نظر ایلان ماسک

با وجود این‌که هنوز هیچ خبر رسمی بابت این موضوع منتشر نشده است، اما همین احتمال هم باعث افزایش خوش‌بینی راجع به این رمزارز شد. ایلان ماسک در پیش‌‌بینی‌های عجیب خود مدعی شده که دوج کوین قابلیت افزایش قیمت تا حتی یک دلار را هم دارد. از سوی دیگر، ماسک معتقد است که استفاده از دوج کوین می‌تواند فراتر از مرزهای زمین پیش رفته و حتی در تراکنش‌های مالی آینده برای ساکنان احتمالی مریخ هم نقش داشته باشد. این اظهارنظرهای جنجالی، باعث خوش‌بینی بسیار بیشتر سرمایه‌گذاران، تریدرها و هولدرها به آینده این رمزارز شده و افراد بیشتری را به خرید دوج کوین، ترغیب کرد.

افزون بر این، با توجه به علاقه و توجه ایلان ماسک به دوج کوین، افراد زیادی معتقدند که امکان معامله با شرکت‌های تحت مدیریت ماسک از طریق دوج کوین نیز وجود دارد. یکی از این موارد، احتمال خرید محصولات تسلا با استفاده از این رمزارز است که می‌تواند به یک انقلاب کامل در تاریخ این ارز دیجیتال تبدیل شود.

اسپیس ایکس، توییتر سابق و ایکس فعلی، استارلینک و ده‌ها پروژه دیگر در حوزه تکنولوژی، همه با نام ایلان ماسک گره خورده‌اند. به همین خاطر عجیب نیست که حتی کوچک‌ترین اشاره‌های این چهره به این رمزارز باعث تغییرات بزرگی در روند قیمت‌گذاری دوج کوین شود. با توجه به این شرایط، اغلب تریدرها و هولدرها بر اساس نگاه خوش‌بینانه ماسک، در این رمزارز سرمایه‌گذاری کرده و شانس خود را برای کسب سود بیشتر و بالاتر، امتحان می‌کنند!

دوج کوین، میم کوین ارزشمند دنیا

دوج کوین، اولین و ارزشمندترین میم کوین دنیا است که در حال حاضر در رتبه نهمین کریپتوکارنسی باارزش دنیا قرار دارد. ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت مشهور تسلا و صاحب پروژه‌های بزرگ تکنولوژی مثل اسپیس‌ایکس، استارلینک و مالک توییتر سابق یا ایکس فعلی، با نظرات جنجالی خود درباره دوج کوین، باعث افزایش قیمت غیر قابل تصور این ارز دیجیتال شد. او در حال حاضر نیز معتقد است که دوج کوین امکان دست یافتن به قیمتی معادل یک دلار هم دارد و می‌تواند خیلی زود به یکی از بهترین کریپتوکارنسی‌های دنیا تبدیل شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر