مرد عنکبوتی در یورو ۲۰۲۴! هوادار بدون بلیت با عبور از موانع امنیتی خود را به سقف ورزشگاه رساند! (+عکس)

در اتفاقی عجیب و غافلگیرکننده، یک هوادار ۲۱ ساله بدون بلیت و با عبور از موانع امنیتی، خود را به سقف ورزشگاه زیگنال ایدونا پارک رساند و باعث وقفه در بازی آلمان و دانمارک در یورو ۲۰۲۴ شد. این اتفاق در حالی رخ داد که پلیس برای دستگیری این فرد مجبور به دخالت در بازی شد.

یک مرد 21 ساله اهل اسنابروک بدون بلیت و با عبور از موانع امنیتی، خود را به سقف ورزشگاه رساند.

پلیس آلمان مجبور به دخالت در بازی با دانمارک به دلیل اقدام عجیب یک هوادار شد.

به گزارش طرفداری به نقل از بیلد، مردی 21 ساله در بازی آلمان و دانمارک در یورو 2024، با عبور از موانع امنیتی، خود را به سقف ورزشگاه رساند و با دخالت پلیس دستگیر شد!

در جریان بازی آلمان و دانمارک در یورو 2024 که در ورزشگاه زیگنال ایدونا پارک دورتموند برگزار شد، ناگهان تماشاگران متوجه حضور مردی روی سقف ورزشگاه شدند.

ویدئوهای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که این فرد با هودی تیره، ماسک و کوله پشتی، از طریق راهرو و سازه‌های سقف خود را به بالا رسانده است.

مرد عنکبوتی در یورو 2024! هوادار بدون بلیت با عبور از موانع امنیتی خود را به سقف ورزشگاه رساند! (+عکس)

با مشاهده این اتفاق، نیروهای امنیتی ورزشگاه به سرعت در محل حاضر شده و به او دستور پایین آمدن دادند، اما این فرد از دستور سرپیچی کرد و ماموران پلیس مجبور به دخالت شدند. در نهایت با حضور دو مامور پلیس مسلح، فرد متخلف دستگیر و از ورزشگاه خارج شد. برای زیر نظر گرفتن این فرد و اطمینان از عدم خطر برای تماشاگران، یک بالگرد پلیس نیز در محل حاضر شد.

مرد عنکبوتی در یورو 2024! هوادار بدون بلیت با عبور از موانع امنیتی خود را به سقف ورزشگاه رساند! (+عکس)

این اتفاق در نیمه دوم بازی و پس از تصمیمات بحث‌برانگیز VAR رخ داد. حضور این فرد روی سقف ورزشگاه، برای دقایقی باعث وقفه در بازی شد. داور بازی و کاپیتان‌های دو تیم نیز از حضور این فرد روی سقف مطلع شده بودند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر