طرز تهیه پادیشاه سارماسی یک دسر عالی برای مهمانی ها

یکی از خوشمزه ترین انواع دسر ترکیه ای پادیشاه سارماسی است. این دسر خوشمزه یک دسر شیک است که از این دسر در مراسمات رسمی استفاده می شود. روش تهیه این دسر بسیار ساده بوده و در مدت زمان کمی تهیه می شود.

طرز تهیه پادیشاه سارماسی یک دسر عالی برای مهمانی ها

دسر پادیشاه سارماسی یکی از دسر های مخصوص برای مهمانی و یا مجلس های رسمی کمی باشد که این دسر مخصوص ترکیه است. اگر به دنبال تهیه دسر ساده و در عین حال شیک هستید این دسر گزینه ای عالی برای مهمانی های شما می باشد.  شیر، بیسکوییت و خامه سه تا از مهم ترین موادهای لازم برای تهیه این دسر می باشند. طرز تهیه پادیشاه سارماسی در این مطلب را روش اصلی قرار گرفته شده است.

پارافه موز، کانولی و دسر سوهان هم از جمله دسر های شیک و ساده می باشند که با دستور تهیه ای ساده در منزل برای استفاده در انواع مهمانی، دورهمی و جشن ها است. اگر می خواهید دسترسی ساده ای به روش تهیه این سه دسر متفاوت داشته باشید کافی است تا بر روی لینک قرار گرفته شده در مطلب کلیک نمایید. در ادامه مطلب روش تهیه این دسر خوش طعم، زیبا و جذاب را با دستور تهیه ای ساده برای شما قرار داده ایم.

پادیشاه سارماسی شیک

مواد لازم

  • شیر 4 لیوان
  • شکلات تلخ 80 گرم
  • بیسکوییت پتی بور 1 بسته
  • پودر کاکائو 2 قاشق غذا خوری
  • شکر 5 قاشق غذا خوری
  • کره 1 قاشق غذا خوری
  • آرد ساده 3 قاشق غذا خوری پر
  • وانیل 1/4 قاشق چای خوری
  • خامه فرم گرفته به مقدار لازم

پادیشاه سارماسی با طعمی بی نظیر

طرز تهیه پادیشاه سارماسی با روش اصلی

ابتدا برای تهیه این دسر باید قابلمه ای مناسب بردارید. سپس در قابلمه شکر، پودر کاکائو، شیر و آب را بریزد و کمی هم بزنید. قابلمه را بر روی حرارت قرار دهید. مواد را به صورت مداوم هم بزنید تا به غلظت برسد. پس از اینکه به غلظت رسید حرارت را خاموش کنید.

در ادامه شکلات تلخ، کره و وانیل را ب مواد اضافه کنید و با میکسر هم بزنید تا به خوبی مخلوط و یک دست شوند. حالا کرم شکلاتی آماده است. در ادامه باید به سراغ پودر کردن بیسکوییت بروید. بیسکوییت پتی بور را له و پودر کنید و در ظرفی مستطیلی بریزید.

حالا باید کرم شکلاتی خود را بر روی بیسکوییت های پودر شده بریزید و ظرف را به مدت 2 ساعت در یخچال قرار دهید تا خودش را بگیرد. پس از 2 ساعت از یخچال خارج کنید و خامه فرم گرفته شده قنادی را بر روی دسر بریزید و به صورت یکسان پخش کنید.

طرز تهیه پادیشاه سارماسی خوش طعم

در مرحله آخر باید دسر را برش بزنید و با استفاده از لیسک و یا قاشق رول کنید. پس از رول کردن این دسر ساده و خوش طعم را می توان به همراه انواع نوشیدنی و یا انواع میوه ها سرو کرد. برای تزئین هم می توان از پودر قند برای روی دسر استفاده کرد. نوش جان.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر