افسران ارتش اسرائیل در استعفا رکورد زدند

رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که امسال بیش از ۸۰۰ افسر با درجه نظامی سرهنگ و سرگرد، از ارتش اسرائیل استعفا کردند که این رقم در تاریخ این ارتش بی‌سابقه است.

رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که طی سال جاری، بیش از 800 افسر نظامی از خدمت در ارتش اشغالگر صهیونیست، استعفا کردند.

به گزارش فارس؛ رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که امسال بیش از 800 افسر با درجه نظامی سرهنگ و سرگرد، از ارتش اسرائیل استعفا کردند که این رقم در تاریخ این ارتش بی‌سابقه است.

 این استعفاها تحت شرایط پیچیده‌ای از جمله وجود بحرانهای امنیتی و سیاسی داخلی و افزایش فشار بر ارتش رژیم اشغالگر برای مقابله با شرایط میدانی پرتنش در مناطق مختلف صورت گرفته است.

رسانه‌های اسرائیل به نقل از منابع آگاه نظامی نوشتند که این استعفاها، چالش بزرگی برای ارتش اشغالگر تلقی می‌شود و فقدان این تعداد زیاد از افسران عالی رتبه می تواند بر کارایی و آمادگی ارتش برای رویارویی با چالشهای امنیتی آینده تأثیر بگذارد.

خبرگزاری فلسطینی معا با بازنشر این خبر نوشت که گزارش ها حاکی از آن است که ارتش اسرائیل در حال حاضر با تقویت برنامه‌های آموزشی و حمایت روانی از افسران و همچنین بازنگری در سیاست‌های داخلی برای بهبود شرایط خدمت و جذب استعدادهای نظامی بیشتر، تلاش دارد با این بحران مقابله کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر