سئوال زنگنه از جلیلی: بگویید نسبت شما و ستادتان با بابک زنجانی چیست؟ (+صوت)

زنگنه: بابک زنجانی یک مجرم محکوم به اعدام با حکم قطعی بوده است، آقایان در این مدت تلاش دارند وی را تبدیل به قهرمان ملی و قهرمان دور زدن تحریم‌ها کنند .شرم آور است . اصلا اقای جلیلی باید توضیح بدهد رابطه بابک زنجانی با ایشان و ستادشان چیست؟ چه رابطه ای دارند؟

بیژن نامدار زنگنه درباره رابطه بابک زنجانی با جلیلی و ستادش از او سئوال کرد.

به گزارش خبرانلاین، وزیر اسبق نفت در نشستی با حضور کارشناسان و متخصصان حوزه‌ی انرژی تاکید کرد: بابک زنجانی یک مجرم محکوم به اعدام با حکم قطعی بوده است، آقایان در این مدت تلاش دارند وی را تبدیل به قهرمان ملی و قهرمان دور زدن تحریم‌ها کنند .شرم اور است . اصلا اقای جلیلی باید توضیح بدهد رابطه بابک زنجانی با ایشان و ستادشان چیست؟ چه رابطه ای دارند؟

او گفت: حالا درباره‌ی مجرمی که 2.7 میلیارد دلار پول کشور پیش او بوده است، می گویند این را گرفتند تا تحریم‌ها را دور نزند. خود آقای میرکاظمی من را بارها برد در کمیسیون انرژی و پرسید چرا علیه بابک زنجانی کار نمی‌کنید حالا چرا حرف نمی‌زنید؟ ایدئولوژی این قدر مقدس است؟ حزب این قدر مقدس است؟ خودت یادت نیست. خودت من را بردی و گفتی با بابک زنجانی کوتاهی می‌کنید. مگر ما می‌توانیم به کسی حکم محکومیت و اعدام بدهی؟ این کار قوه قضاییه بوده است.

زنگنه گفت: بابک زنجانی 2.7 میلیارد دلار پول گرفته بود، نه اینکه نفت فروخته باشد، پول نقد گرفته بود تا به افراد بدهد. همه‌اش قلابی و حقه بازی بود. از آقای اژه‌ای بپرسید. خیلی خوب ایشان را می‌شناخت و تحلیل خوبی از شخصیت و رفتار وی داشت .

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر