پیولی با دستمزد نجومی راهی عربستان؛ گران‌ترین مربی باشگاهی دنیا شد

استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی، با امضای قراردادی سه ساله با باشگاه الاتحاد عربستان، به گران‌ترین مربی باشگاهی دنیا تبدیل شد.

پیولی، سرمربی میلان با باشگاه الاتحاد قرارداد امضا کرد تا گران قیمت ترین مربی باشگاهی دنیا شود.

به گزارش فارس؛ «استفانو پیولی سرمربی الاتحاد شد»، این گزارش امروز (چهارشنبه) فابریزیو رومانو، خبرنگار مطرح ایتالیایی از قطعی شدن انتقال سرمربی میلان به لیگ عربستان است.

پیولی یکی از موفق ترین مربیان سری‌آ به شمار می‌آید و تنها مربی تاریخ سری‌آ است که در یک فصل 3 بار جایزه بهترین مربی ماه را کسب کرده است.

پیولی از 2019 هدایت میلان را برعهده داشته است. مربی ایتالیایی در این مدت 240 بازی روی نیمکت روسونری نشسته که در 130 بازی برنده شده، 52 بار شکست خورده و 58 تساوی داشته است.

پیولی میلان را بعد از 11 سال غیبت دوباره قهرمان سری آ کرده است. او به اولین مربی تاریخ سری آ تبدیل شد که 3 بار در یک فصل جایزه بهترین مربی ماه را کسب کرده است.

پیولی با دستمزد نجومی راهی عربستان؛ گران‌ترین مربی باشگاهی دنیا شد

بر اساس گزارش رومانو، پیولی با باشگاه الاتحاد قراردادی 3 ساله امضا کرد و عربستانی‌ها برای پروژه آینده خود به سرمربی میلان اعتماد دارند.

نشریه اسپورت عربستان می‌نویسد که پیولی با دستمزد سالیانه 20 میلیون یورو در الاتحاد گران قیمت مربی باشگاهی دنیا بالاتر از گواردیولا شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر