میلیونرها در سال ۲۰۲۴ به کدام کشور مهاجرت کرده اند؟ (+ اینفوگرافی)

عدم اطمینان در مورد مسیر اقتصادی چین و تنش‌های ژئوپلیتیکی باعث شده میلیونرها این کشور را ترک کنند. چین در سال گذشته شاهد بزرگترین خروج ثروتمندان بود و انتظار می‌رود که در سال ۲۰۲۴ شاهد خروج بی‌سابقه ۱۵,۲۰۰ نفر از این جمعیت باشد.

امارات متحده عربی قرار است بیشترین میلیونرها را در سال 2024 جذب کند، در حالی که انتظار می‌رود چین و بریتانیا بیشترین میلیونرها را از دست بدهند. اینفوگرافی زیر، 10 کشوری را نشان می دهد که پیش بینی می شود بالاترین ورود یا خروج میلیونرها را در سال 2024 داشته باشند.

میلیونرها در سال 2024 به کدام کشور مهاجرت کرده اند؟ + اینفوگرافیک

چرا جذب میلیونرها مهم است؟

به گزارش روزیاتو، 20 درصد ثروتمندان کارآفرین هستند که این میزان برای میلیونرها و میلیاردرها به 60 می رسد. در نتیجه، کشورهایی که ثروتمندان را از سایر نقاط جهان جذب می‌کنند، مزایای ارزشمندی از جمله ایجاد شغل و سرمایه‌گذاری را برای کشورشان رقم می زند.

کشورهایی که بیشترین میلیونرها را در سال 2024 جذب کردند:

میلیونرها در سال 2024 به کدام کشور مهاجرت کرده اند؟ + اینفوگرافیک

تمرکز استراتژیک امارات متحده عربی بر تنوع اقتصادی و سرمایه گذاری دولتی، آن را به نیروگاه اقتصاد جهانی تبدیل کرده است. این کشور شاهد سرمایه گذاری های قابل توجهی در گردشگری، املاک و مستغلات، لجستیک، خدمات مالی و بازارهای فناوری بوده است.

علاوه بر این، پذیرش استانداردهای بین‌المللی در چارچوب‌های نظارتی و بازار، همراه با طرح‌های مالیاتی جذاب، کارآفرینان جوان را در سراسر جهان به این کشور کشانده است. امارات متحده عربی بیش از 30 درصد از سرمایه گذاری مستقیم خارجی ورودی به منطقه اقتصادی منا (MENA) را تشکیل می دهد.

کشورهایی که بیشترین میلیونرها را در سال 2024 از دست دادند:

میلیونرها در سال 2024 به کدام کشور مهاجرت کرده اند؟ + اینفوگرافیک

در همین حال، عدم اطمینان در مورد مسیر اقتصادی چین و تنش‌های ژئوپلیتیکی باعث شده میلیونرها این کشور را ترک کنند. چین در سال گذشته شاهد بزرگترین خروج ثروتمندان بود و انتظار می‌رود که در سال 2024 شاهد خروج بی‌سابقه 15,200 نفر از این جمعیت باشد.

به طور مشابه، انتظار می‌رود که بریتانیا امسال 9,500 میلیونر را از دست بدهد، در حالی که 16,500 میلیونر در دوره شش ساله پس از برگزیت از دست داده است. جالب است که از نظر تاریخی، بریتانیا خانواده های ثروتمندی را از اروپا، آفریقا، آسیا و خاورمیانه جذب کرده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان