فراز کمالوند در گفتگو با مهر:

سیاه جامگان چیزی برای از دست دادن ندارد

تبریز - سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: بازی سختی با سیاه جامگان داریم اما تیم ما هم آماده است و برای کسب سه امتیاز به مشهد آمده ایم.

سیاه جامگان چیزی برای از دست دادن ندارد
فراز کمالوند امروز در گفتگو با خبرنگار مهر در تبریز با اشاره به بازی تیمش در خانه سیاه جامگان مشهد اظهار داشت: با توجه به بارش شدید برف در شهر مقدس مشهد قطعا بازی در شرایط آب و هوایی سرد برگزار خواهد شد که احتمالا در جریان بازی هم تاثیر گذار باشد. سیاه جامگان وضعیت خوبی در جدول ندارد و قطعا مقابل ما بازی انتحاری در دستور کار خود قرار خواهد داد.
وی ادامه داد: سیاه جامگان چیزی برای از دست دادن ندارد و با تمام توان مقابل ما ظاهر خواهد شد تا حداکثر امتیاز را بگیرد اما تیم ما هم کاملا آماده این بازی است و می رویم تا با انجام یک بازی خوب نتیجه خوبی هم کسب کنیم.
کمالوند با اشاره به وضعیت مطلوب تیمی گسترش فولاد گفت: ما همه بازیکنان خود را به جز منگو باتیستا که سه اخطاره است، در اختیار داریم و در مجموع شرایط خوبی را تجربه می کنیم.  
وی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر در خصوص سیستم هیتینگ ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، تاکید کرد: این ورزشگاه هشت ماه خوابیده بود که سیستم هیتینگ در آن تعبیه شود اما دیروز از نزدیک شاهد بودم که بازی ماشین سازی و استقلال در چه وضعیتی برگزار شد. در حالی که اگر سیستم هیتینگ کار کند، برف نباید روی چمن بماند اما دیروز همه دیدیم که چمن ورزشگاه پر از برف بود و خبری از هیتینگ نبود.
سرمربی گسترش فولاد در این خصوص اضافه کرد: من دیروز در جایگاه خبرنگاران ورزشگاه یادگار امام (ره) نشسته بودم، جایی که فکر میکردم گرم باشد و می توان راحت بازی را تماشا کرد اما وقتی آنجا رسیدم، دیدم که فرقی با بیرون ندارد و بیچاره خبرنگاران از شدت سرما می لرزیدند. امیدوارم این نواقص ورزشگاه یادگار برطرف و شرایط برای برگزاری مسابقه فوتبال در آن مهیا شود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر