ماهان شبکه ایرانیان

صمد مرفاوی:

دیدار باذوب‌آهن برایمان سخت بود/تنها یک روز تمرین کرده بودیم

اصفهان – سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه تنها یک روز برای دیدار مقابل ذوب‌آهن تمرین کرده بودیم، گفت: این بازی برای تیم صبای قم یک مسابقه سخت به شمار می‌رفت.

دیدار باذوب‌آهن برایمان سخت بود/تنها یک روز تمرین کرده بودیم

به گزارش خبرنگار مهر، صمد مرفاوی شامگاه پنجشنبه پس از پیروزی مقابل ذوب‌آهن اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: این مسابقه یک دیدار بسیار خوب به شمار می‌رفت و ما به خوبی می‌دانستیم ذوب‌آهن ساختار خوبی دارد و فوتبال خوبی از خود به نمایش می‌گذارد.

وی با بیان اینکه تیم اصفهانی بازیکنان هماهنگی در ترکیب خود دارد، ادامه داد: متأسفانه ما به دلیل برخی مشکلات، تنها یک روز تمرین کرده بودیم و زمان مناسبی برای انجام کارهای تاکتیکی نداشتیم اما خوشحال هستیم که در این بازی، مسابقه را کنترل کرده و در نهایت به پیروزی دست پیدا کردیم.

سرمربی تیم صبای قم تصریح کرد: به نظرم بازی کردن در زمین ذوب‌آهن بسیار سخت است زیرا این تیم تغییر تاکتیکی بسیاری داشته و همواره نوع و شکل بازی خود را تغییر می‌دهد اما با این حال، بازیکنان ما با نظم تیمی خود، توانستند به پیروزی دست پیدا کنند.

وی درباره مذاکره باشگاه صبا با تیموریان و روزبه چشمی گفت: باشگاه صبا هنوز مذاکره‌ای با این دو بازیکن انجام نداده و این مسائل در بیرون مطرح می‌شود.

ویسی در پاسخ به سئوالی پیرامون داوری این مسابقه اضافه کرد: به نظرم داور در این مسابقه به صورت متعادل قضاوت و به خوبی بازی را کنترل کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان