۶۱۸ مورد گذشت از قصاص در سال ۱۴۰۲

در جریان پویش «به حرمت حضرت زهرا سلام‌الله علی‌ها می‌بخشم» ۹۹ مورد گذشت از قصاص، چهار هزار و ۷۵۵ مورد آزادی زندانی و و صلح و سازش در ۴۳ نزاع دسته جمعی به ثبت رسید.

رئیس مرکز حل اختلاف قوه قضاییه گفت: در جریان پویش‌های «به احترام امام رئوف (امام رضا علیه‌السلام) می‌بخشم»، «به حرمت حضرت زهرا سلام‌الله علیها می‌بخشم» و «به حرمت حضرت علی علیه‌السلام می‌بخشم» که در سال 1402 برگزار شدند، 618 مورد گذشت از قصاص، 15 هزار و 86 مورد آزادی زندانی و 524 صالح و سازش در نزاع‌های دسته‌جمعی را شاهد بودیم.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام «صادقی» رئیس مرکز حل اختلاف قوه قضاییه در نشست شورای عالی قضایی، به ارائه گزارشی از پویش‌های صلح و سازش سال گذشته پرداخت و گفت: طی سال 1402 در جریان پویش «به احترام امام رئوف (امام رضا علیه‌السلام) می‌بخشم» 422 مورد گذشت از قصاص، شش هزار و 847 مورد آزادی زندانی و صلح و سازش در 171 نزاع دسته جمعی را شاهد بودیم؛ در جریان پویش «به حرمت حضرت زهرا سلام‌الله علی‌ها می‌بخشم» 99 مورد گذشت از قصاص، چهار هزار و 755 مورد آزادی زندانی و و صلح و سازش در 43 نزاع دسته جمعی به ثبت رسید.

همچنین در پویش «به حرمت حضرت علی علیه‌السلام می‌بخشم» نیز 97 مورد گذشت از قصاص، سه هزار و 484 مورد آزادی زندانی و صلح و سازش در 310 نزاع دسته جمعی را شاهد بودیم.

وی افزود: مجموعاً در جریان پویش‌های «به احترام امام رئوف (امام رضا علیه‌السلام) می‌بخشم»، «به حرمت حضرت زهرا سلام‌الله علیها می‌بخشم» و «به حرمت حضرت علی علیه‌السلام می‌بخشم» که در سال 1402 برگزار شدند، 618 مورد گذشت از قصاص، 15 هزار و 86 مورد آزادی زندانی و 524 صالح و سازش در نزاع‌های دسته‌جمعی را شاهد بودیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر