شهردار قم:

جامعه‌المصطفی(ص) طراز قم را جهانی کرده است

گروه حوزه‌های علمیه: دلبری در بازدید از مجتمع آموزش عالی فقه عنوان کرد: جامعه‌المصطفی(ص) العالمیه، مرکز پربرکت علمی - فرهنگی در شهر قم است که طراز قم را جهانی کرده است که این خود ضرورت استفاده شایسته از این ظرفیت را بیشتر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، محمد دلبری، شهردار قم سه‌شنبه، 29 بهمن‌ماه، در بازدید از مجتمع آموزش عالی فقه(حجتیه)، با اشاره به فعالیت‌های فقهی منحصر به فرد این مجتمع، اظهار کرد: خدا را شاکرم که در مجتمعی که علمای شاخص و تأثیرگذار بسیاری را پرورش و به حوزه تقدیم کرده است، حضور دارم.

وی افزود: جامعه‌المصطفی، مرکز پربرکت علمی - فرهنگی در شهر قم است که در جوار حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران، طراز قم را جهانی کرده است که این امر ضرورت استفاده شایسته از این ظرفیت را بیشتر می‌کند.

شهردار قم با اظهار این که حجم فعالیت‌های جهانی این مجتمع فقهی در قم، موجب خوشحالی و سرور است، اذعان کرد: شهرداری قم و مجموعه‌های مدیریت شهری از هر کمکی برای ارتقاء سطح فعالیت‌های علمی - فرهنگی در مجتمع آموزش عالی فقه، دریغ نخواهد کرد.

دلبری اضافه کرد: در سفری که خود به تایلند داشتم، با طلبه‌ای از این مجتمع فقهی روبه رو شدم که به زبان فارسی روان صحبت می‌کرد و نقش تأثیرگذاری در این کشور داشت که این خود موجب خوشحالی من در این کشور غیراسلامی شد و به مستندی از میزان تأثیرگذاری جامعه‌المصطفی(ص) در عرصه بین‌الملل تبدیل شد.

وی در پایان با ابراز این که مجتمع آموزش عالی فقه، مایه برکت قم است، عنوان کرد: هرچند که شاید امکان انعکاس همه جانبه فعالیت‌های چشمگیر مدرسه حجتیه را در تبلیغات و تیزرهای تلویزیونی وجود نداشته باشد، اما می‌توان برکات این مرکز را در سطح بین‌المللی به شکل ملموس مشاهده نمود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان