همکاری تهیه کننده ایرانی با ریچارد کلایدرمن

یکی از تهیه کنندگان فعال موسیقی از همکاری شعبه کانادای موسسه تحت مدیریت خود با یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین نوازندگان جهانی پیانو برای برگزاری کنسرت در کشور کانادا خبر داد.

مهر نوشت: میلاد ماهان راد تهیه کننده موسیقی که طی سال های اخیر فعالیت های مستمری با تعدادی از خوانندگان مطرح موسیقی کشورمان در تورهای بین المللی از جمله اکسپوی دوبی، اروپا، کانادا و استرالیا انجام داده است، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از همکاری با ریچار کلایدرمن نوازنده مشهور فرانسوی در برگزاری تور کنسرت های این هنرمند جهانی به عنوان تهیه کننده خبر داد و گفت: این برای اولین بار است که یک مجموعه بین المللی ایرانی تهیه کنندگی تور کنسرت های خارجی ریچارد کلایدرمن را در کانادا به عهده گرفته است.

وی درباره جزییات برگزاری این کنسرت ها بیان کرد: این کنسرت ها در قالب عنوان «عاشقانه بی انتها» طی روزهای نوزدهم و بیست و دوم نوامبر (آبان ماه) در شهرهای ونکوور و تورنتور کانادا برگزار می شود و بنده به عنوان تهیه کننده در این کنسرت ها با ریچارد کلایدرمن همکاری خواهم کرد.

این در حالی است که عقد قرارداد با یک شرکت بین المللی ایرانی در میان تعداد زیادی از تهیه کنندگانی که با کلایدرمن همکاری می کنند از کم سابقه ترین اقداماتی بوده که تاکنون در حوزه تهیه کنندگی موسیقی کشورمان در یک کلاس جهانی انجام گرفته است.

ریچارد کلایدرمن از جمله هنرمندان مشهور عرصه پیانونوازی است که طی سال های اخیر آلبوم های متعددی را در قالب های مختلف پیش روی مخاطبان قرار داده است.

این هنرمند هفتاد و یک ساله اهل کشور فرانسه که در این چند ساله کنسرت های متعددی را در کشورهای دنیا اجرا کرده است در بازنوازی آثار معروف موسیقی کلاسیک، تنظیم آثار مختلف موسیقی ملل و حتی موسیقی فیلم هم تجربه های متعددی را از سرگذارنده و مخاطبان پرشماری را نیز با آثار خود همراه ساخته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر