اختلافات ملکی ۲خانواده در تبریز منجر به درگیری خیابانی شد

ماموران پس از حضور در محل مشاهده می‌کنند که ۲خانواده که باهم فامیل هستند برسر اختلاف ملکی و زمین با همدیگر درگیر شده و با چوب و چماق به جان هم افتاده‌اند که موجب خسارت جرحی هر دو طرف شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز گفت: اختلاف ملکی 2خانواده در یکی از محلات تبریز منجر به درگیری فیزیکی شد که با چوب و چماق به جان هم افتادند.

سرهنگ یداله جهان آرا در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پزشکی مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از محلات تبریز ماموران کلانتری 14 میدان جهاد به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پس از حضور در محل مشاهده می‌کنند که 2خانواده که باهم فامیل هستند برسر اختلاف ملکی و زمین با همدیگر درگیر شده و با چوب و چماق به جان هم افتاده‌اند که موجب خسارت جرحی هر دو طرف شده بود.

وی ادامه داد: ماموران با حضور در محل درگیری هر دو طرفین را به آرامش دعوت و به کلانتری دلالت دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز در پایان از مردم خواست مسائل حقوقی را از طریق قانون پیگیری کنند، همچنین افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس راهور استان آذربایجان شرقی ضمن عرض تسلیت ایام محرم از شهروندان خواست نکات ایمنی ترافیکی را در شب‌های محرم رعایت کنند تا شاهد حوادث ناگوار تصادفات رانندگی نباشیم.

سرهنگ فریدون قنبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در ایام محرم عزاداران حسینی تا پاسی از شب بیرون هستند و بیشتر به صورت پیاده تردد می‌کنند، از طرفی پوشیدن لباس‌های مشکی که به احترام شهادت آقا اباعبدالله الحسین(ع) و ماه محرم استفاده می‌شود محدودیت‌هایی را در دید راننده‌ها به خصوص در شب هنگام، ایجاد می‌کند بنابراین در هنگام عبور از عرض خیابان احتیاط لازم را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: عابرین پیاده برای دیده شدن سعی‌کنند از محل‌هایی که روشنایی کافی دارد عبور کرده و هنگام عبور از عرض خیابان، چراغ تلفن همراه خود را روشن کرده و به راننده‌ها علامت دهند تا خطر تصادفات عابرپیاده به حداقل برسد.

وی ادامه داد: در برخی از میادین با توجه به اجرای مراسم عزاداری، محدودیت‌هایی در تردد وسایل نقلیه در سطح شهرهای استان خواهیم داشت، بنابراین شهروندان با صبر و حوصله از مسیرهای جایگزین تردد نموده و با پلیس همکاری‌های لازم را داشته باشند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان آذربایجان شرقی، رئیس پلیس راهور استان آذربایجان شرقی از رانندگان درخواست کرد: با توجه به تردد عابرین پیاده در شب هنگام، سیستم روشنایی وسیله نقلیه را بررسی و در معابر با سرعت مطمئنه حرکت نمایند و همچنین با توجه به افزایش سقف دیه در این ایام، حتماً بیمه وسیله نقلیه را از نظر تاریخ اعتبار آن بررسی و در صورت لزوم، تمدید کنند، رانندگانی که به هر دلیلی مشمول محرومیت از رانندگی هستند از اقدام به رانندگی به جد پرهیز کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر