پلمب ۲ تالار متخلف در آستانه اشرفیه

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه اشرفیه با بیان اینکه در این مدت ۶ تالار مورد بازدید قرار گرفت، گفت: در این راستا ضمن اخطار برای سه تالار به یک تالار تذکر و دو تالار متخلف به علت عدم رعایت قوانین مربوطه پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌ اشرفیه از پلمب دو تالار عروسی متخلف به علت عدم رعایت قوانین مربوطه خبر داد.

سرهنگ رضا شمسائی امروز، 19 تیرماه با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای تامین و ارتقاء امنیت و رعایت تمامی اصناف نسبت به قوانین مربوطه در سطح جامعه اظهار کرد: اقدامات قاطع و قانونی پلیس در راستای برخورد با متخلفان، سبب قانون‌مداری می‌شود و مؤلفه‌های امنیت را ارتقاء می‌دهد.

وی افزود: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و ساماندهی تالارهای سطح شهرستان آستانه اشرفیه، طرح نظارت و کنترل بر واحدهای صنفی به مدت یک روز توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌ اشرفیه با بیان اینکه در این مدت 6 تالار مورد بازدید قرار گرفت، افزود: در این راستا ضمن اخطار برای سه تالار به یک تالار تذکر و دو تالار متخلف به علت عدم رعایت قوانین مربوطه پلمب شد.

این مقام انتظامی در پایان از تشکیل پرونده و معرفی متصدیان واحدهای صنفی متخلف به مرجع قضائی خبر داد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اصناف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر