تاکید مدیر آبفای خرم‌آباد بر مدیریت مصرف آب توسط شهروندان

مدیر امور آب وفاضلاب شهرستان خرم‌آباد اعلام کرد: اگر مردم در مصرف آب صرفه جویی نکنند با مشکل جدی مواجه خواهیم شد.

تاکید مدیر آبفای خرم‌آباد بر مدیریت مصرف آب توسط شهروندان

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، وی بیان داشت: قطع برق نیز سبب خاموشی تأسیسات و برق چاه ها ، ایستگاه های پمپاژ و... شده که دراین شرایط باید در مصرف برق و آب صرفه جویی کنیم.

قاسمی منش گفت: به منظور برخورداری همگان از نعمت آب در تمام ساعت های شبانه روز، رعایت مصرف درست آب ضروری است .
وی یادآور شد که ظرفیت تولید و ذخیره سازی آب شرب شهروندان متناسب با نیازهای آبی پیش بینی شده ؛ اما در صورت کاهش مدت قطعی برق و نیز همراهی و همکاری مردم شاهد اختلال جدی در جریان توزیع آب به مدت طولانی نخواهیم بود.

مدیر آبفای خرم‌آباد تصریح کرد : در این وضعیت مناطقی هم وجود دارد که به رغم نداشتن مشکل قطعی آب ، ساکنان آنها توجه چندانی به بحران کم آبی نداشته و همچنان از پرمصرف ها به شمار می آیند لیکن قطعی شاید تلنگری برای پایان دادن مصرف بی رویه باشد.

قاسمی منش افزود : با فرا رسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام به خصوص در دهه اول محرم و افزایش مصارف هیات های مذهبی و همچنین افزایش مسافران که مصارف آب را به شدت بالا برده توجه به صرفه جویی در مصرف آب را دو چندان نموده است.

وی تاکید کرد : یادمان نرود که دود مصرف بی رویه آب به چشم هموطنان محروم خواهد رفت و اگر الگوی های مصرف را رعایت نکنیم خود نیز مبتلا به این مشکلات خواهیم شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر