تبلیغات

گروه صنعتی راسان؛ همراه سرد و گرم زندگی

آب یکی از کلیدی‌ترین و مهم‌ترین نیازهای روزمره ماست و ده‌ها و بلکه صدها بار در روز، به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم به آن نیاز داریم. تا چندسال پیش، محرومیت و ناکامی‌های بسیار زیادی در زمینه شیرآلات خانگی داشتیم و تنها شیرآلات بهداشتی ساختمان‌ها توسط آلمان به کشور وارد می‌شد.

در چنین وضعیتی بود که گروه صنعتی راسان، در سال 1376 فعالیت حرفه‌ای خود را در زمینه طراحی و تولید شیرآلات بهداشتی ساختمان آغاز کرد. بیش از 27 سال است که این تولیدکننده برتر ملی با تمرکز بر ارج نهادن به تولید ملی و تکریم مصرف‌کنندگان، توانسته همراه سرد و گرم زندگی مردم باشد.

گروه صنعتی راسان؛ همراه سرد و گرم زندگی

استفاده از دانش روز در محصولات راسان

با بهره‌گیری از توان و دانش مهندسین و کارشناسان عالی‌رتبه و استفاده از پیشرفته‌ترین و به‌روزترین دستگاه‌های روز دنیا، راسان توانسته طیف گسترده و متنوعی از محصولات را مطابق با نیاز و سلیقه خانواده ایرانی تولید و به بازار عرضه کند.

گروه صنعتی راسان، در طول سال‌ها فعالیت پرافتخار خود دانش صنعتی خود را بومی‌سازی کرده و روزبه‌‎روز به جهانی‌سازی نزدیک‌تر شده است. امروزه نه‌نتها نمایندگی‌های فروش و توزیع راسان در سراسر کشور فعالند، بلکه بسیاری از تولیدات این شرکت به کشورهای عراق، افغانستان، حوزه خلیج فارس و حوزه CIS صادر می‌‎شود.

برند راسان در چند سال گذشته، موفق به استفاده از فناوری واقعیت افزوده در انتخاب محصولات شده است. این فناوری با استفاده از تکنولوژی‌‎های روز و توجه به نیازهای جدید مصرف‌کننده، ایجاد و تعریف شده است.

فناوری واقعیت افزوده راسان این امکان را به مخاطبان می‌دهد تا برای انتخاب محصولات، به سایت راسان مراجعه کرده و در هر صفحه، محصول موردنظر خود را با بالاترین کیفیت، در فضای خانه خود ببینند و به این ترتیب، با امتحان کردن گزینه‌های مختلف، بهترین تصمیم را داشته باشید.

گروه صنعتی راسان؛ همراه سرد و گرم زندگی

افتخارات و جوایز برند راسان

از اصول مهم و موکد راسان، توجه ویژه به استانداردهای ملی و بین‌المللی است. کلیه تولیدات این شرکت، تحت آزمون‌های سخت کنترل کیفیت قرار گرفته و پس از تایید، به بازار وارد می‌‎شوند.

راسان در نتیجۀ این توجهات ویژه توانسته جوایز و افتخارات بسیاری را کسب کند، که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • برند محبوب مصرف‌کنندگان در سال‌های 97، 98 و 99
  • واحد برگزیده استاندارد استان تهران برای 3 سال متوالی 97 تا 99
  • واحد برگزیده استاندارد ملی سال 97
  • استاندارد ملی 1546 در تولید شیرآلات بهداشتی کلاسیک
  • گواهینامه مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی
  • گواهینامه سیستم مدیریت امنیت 18001:2007 OHSAS
  • استاندارد ISO 9001:2008 از موسسه TÜV اتریش در مدیریت کیفیت
  • گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2008

محصولات و ویژگی‌های محصولات راسان

محصولات گروه صنعتی راسان، شامل «شیرآلات روشویی، ظرفشویی، حمام و دوش، توالت، شیرآلات هوشمند و ست کامل یونیکا و یونیورست» می‌شود.

ویژگی‌های خاص این محصولات همچون طراحی جذاب و زیبا، قیمت مقرون‌به‌صرفه، خدمات پس از فروش، کیفیت و تنوع بالا و غیره، باعث برجسته‌شدن این برند در مقابل رقبا شده است.

سخن پایانی؛ راسان برند حامی آینده

گروه صنعتی راسان، یکی از باسابقه‌ترین تولیدکنندگان ملی در تولید شیرآلات بهداشتی ساختمان است. تمرکز ویژه بر استفاده از مواد اولیه باکیفیت و بهداشتی و استفاده از به‌روزترین تکنولوژی‌ها، باعث پیشرفت روزافزون این برند در بازار شیرآلات کشور شده است.

علاوه‌بر این، راسان را می‌توان دوست‌دار طبیعت و انسان دانست. استفاده از شیرآلات بهداشتی راسان، ریسک ابتلا به سرطان (به دلیل استفاده از شیرآلات غیراستاندارد) را کاهش می‌دهد. همچنین با استفاده از آلیاژ برنج تاییدشده در محصولات خود، سلامتی و نشاط را برای مصرف‌کنندگان خود به همراه می‌آورد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر