حجت‌الاسلام جمشیدی:

دفاع از انقلاب دفاع از آزادی‌خواهان جهان است

گروه حوزه‌های علمیه: مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور با اشاره به تاثیر انقلاب اسلامی ایران در حرکت‌های آزادی‌خواهانه گفت: دفاع از انقلاب، دفاع از آزادی‌خواهان مظلوم جهان است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، حجت‌الاسلام و المسلمین محمودرضا جمشیدی فشار دشمنان به انقلاب اسلامی با تحمیل جنگ، تهاجم فرهنگی و انواع تحریم را ناشی از ارائه الگوی مقاومت به سایر کشورها از سوی ایران دانست و افزود: آنها می‌خواهند این گونه القا کنند که عاقبت، ایستادگی محکوم به شکست است.
وی امید و میل مسلمانان به استقلال در دوران کنونی را ناشی از حرکت و حضور ملت ایران در صحنه دانست و ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران و ایستادگی آزادی‌خواهان فضای نظام سلطه را و این ایده را هیچ کس نمی‌تواند در برابر زیاده‌خواهی‌ها قد علم کند در هم شکست.
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران تصریح کرد: بالاترین و بهترین کمک به مردم مسلمان و آزادی‌خواهان دنیا این است که با تمام وجود از نظام اسلامی دفاع کنیم و در راستای حفظ آن، همه تلاش‌هایمان را به کار ببندیم تا پرچم اسلام همچنان در اهتزاز بماند.
وی هدف انقلاب اسلامی را همان هدف مهدویت دانست و افزود: امام راحل همواره در بیانات خود به این نکته اشاره داشتند که انقلاب اسلامی مقدمه نهضت جهانی مهدی موعود(عج) است و ما امروز نتیجه این حرکت را در بیداری اسلامی کشورهای مسلمان منطقه شاهد هستیم.
حجت‌الاسلام و المسلمین جمشیدی گسترش بیداری اسلامی در سرتاسر جهان را متاثر از انقلاب اسلامی دانست و یادآور شد: این امر قدرت و تاثیر مهدویت را به نمایش می‌گذارد.
وی با اشاره به یاوه‌گویی‌های مقامات آمریکایی علیه ملت ایران، این امر را ناشی از روحیه استکباری آنان دانست و اظهار داشت: در روز 22 بهمن مردم با حضور در راهپیمایی و خلق حماسه‌ای باشکوه پاسخ این جسارت‌ها را خواهند داد.
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران سابقه دشمنی استکبار با ملت ایران را مربوط به ابتدای تاریخ انقلاب دانست و افزود: مردم با حضور یکپارچه نشان خواهند داد که حساسیت‌ها را درک می‌کنند و اهل بصیرت هستند.
وی ادامه داد: در یوم‌الله 22 بهمن امسال همه آحاد ملت‌ ایران، جریانات سیاسی، مذاهب و اقوام مختلف به صحنه دفاع از انقلاب می‌آیند و این یک‌رنگی نشان می‌دهد که ملت ایران پشت سر نظام اسلامی خود قرار دارند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر