پدر لامین یامال: پسرم مسی را متبرک کرد!

منیر نصراوی، پدر لامین یامال، ستاره جوان تیم ملی اسپانیا و بارسلونا، در واکنش به انتشار عکسی از نوزادی پسرش در کنار لیونل مسی، گفت که یامال همیشه استعداد درخشش را داشته و حتی مسی را نیز متبرک کرده است!

 منیر نصراوی، پدر لامین یامال، درباره انتشار عکس معروف پسرش با لیونل مسی واکنش جالبی نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، در تیم اسپانیا که راهی فینال یورو 2024 شده، لامین یامال و نیکو ویلیامز ستاره‌های جوان و درخشان تیم تحت هدایت لوئیس دلافوئنته هستند.

ستاره بارسلونا حتی به عنوان یکی از نامزدهای جایزه بهترین بازیکن تورنمنت نیز شناخته می‌شود. منیر نصراوی، پدر یامال، اخیراً در صحبت با رسانه‌های اسپانیایی، گفته که همیشه عقیده داشته پسرش به ستاره بزرگ تبدیل می‌شود.

او درباره صعود اسپانیا به فینال گفت: "من هم مثل بقیه با شادی و عشق زیاد به اسپانیا زندگی می‌کنم، به فینال رسیدیم، به همه بازیکنان افتخار می‌کنم و از این بابت خوشحالم."

پدر لامین یامال: پسرم مسی را متبرک کرد!

سپس پدر یامال ادامه داد که او همیشه می‌دانست این بازیکن جوان یک سوپراستار خواهد بود و همیشه از استعداد پسرش حمایت می‌کرد. پدر یامال گفت: "من می‌دانستم که او قرار است یک ستاره شود، هر کسی که پدر باشد این را می‌داند و هر پدری دوست دارد پسرش بهترین باشد. برای او بهترین‌ها را در زندگی و آینده آرزو می‌کنم و امیدوارم که قهرمان اروپا شود."

سپس از نصراویی پرسیده شد که یامال در میان توجه زیاد رسانه‌ها چه احساسی دارد، که او گفت: "او سرخوش است، می‌خواهد جوان‌ترین بازیکنی باشد که قهرمان اروپا شده است."

یکی از نکات مهم این هفته، عکس لیونل مسی در حال حمام کردن لامین یامال نوزاد بود. وقتی از پدر یامال سوال شد که آیا مسی با این کار استعداد استثنایی خود فوتبال را به یامال داده، او به شوخی گفت: "این عکس مثل یک اتفاق ساده در زندگی است. شاید این لامین بوده که مسی را متبرک کرد. از نظر من لامین در همه چیز بهترین است، نه تنها در فوتبال، در دوست داشتن، زندگی شخصی و همه چیز. او بچه است و نعمتی از جانب خداوند دارد که بسیار مهم است و باید برایش ارزش قائل شد."

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر