بیرانوند پشیمان از پیوستن به تراکتور؟ تراکتوری‌ها قید دروازه‌بان ملی‌پوش را نمی‌زنند!

علیرضا بیرانوند که چندی پیش قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرده بود، به نظر می‌رسد از پیوستن به تراکتور پشیمان شده است. او با ارسال واسطه‌هایی خواستار فسخ قرارداد با تراکتور شده اما این باشگاه قصد فسخ قرارداد را ندارد و به زودی بیرانوند را به عنوان سومین خرید خود از پرسپولیس معرفی خواهد کرد.

به نظر می‌رسد باشگاه تراکتور به زودی از سومین خرید خود از تیم پرسپولیس رونمایی کند.

به گزارش فارس، علیرضا بیرانوند چندی پیش قرارداد خود را با پرسپولیس به صورت یک طرف فسخ کرد تا جنجال جدیدی به راه بیندازد.

او فصل گذشته در اقدامی مشابه توانست قراردادی بالاتر با پرسپولیس ببندد و این ذهنیت وجود داشت که اقدام بیرانوند برای فسخ قرارداد، راهی برای بالا بردن رقم قرارداد و مبلغ او برای فصل جدید بوده است.

با این همه در روزهای اخیر از تبریز خبر می‌رسد که علیرضا بیرانوند با تیم تراکتور این شهر قرارداد امضا کرده اما گویا از این اقدام پشیمان شده است!

شنیده می‌شود بیرانوند بازیکنانی نظیر مهدی ترابی و شجاع خلیل‌زاده را به عنوان واسطه پیش مسئولان تراکتور فرستاده تا در صورت امکان، راضی به فسخ این قرارداد شوند!

از طرف دیگر باشگاه پرسپولیس از این دروازه‌بان شکایت کرده و احتمال بازگشت بیرانوند به این تیم در کمترین حالت خود قرار دارد.

در این باره گفته می‌شود که بیرانوند چند روز قبل با حضور در دفتر هواپیمایی متعلق به مالک باشگاه تراکتور قرارداد خود را با این باشگاه امضا کرد.

به نظر می‌رسد که باشگاه تراکتور قید قرارداد با بیرانوند را نخواهد زد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد به زودی این باشگاه بعد از مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر از علیرضا بیرانوند به عنوان سومین خرید خود از تیم پرسپولیس رونمایی کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر