نشان غرق شدگی بر جسد بی‌جان کشف شده در ساحل آستارا

طی گزارش عوامل طرح ساحلی سفیر امید (شیندان) مبنی بر مشاهده جسد شناور و بی‌جان یک مرد در دریا نیرو‌های گشت کلانتری ۱۱ شهرستان بلافاصله در محل حضور پیدا کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا گفت: پیکر بی‌جان مرد 55 ساله‌ای در ساحل سفیر امید این شهرستان کشف شده است که بررسی‌های اولیه پزشکی قانونی نشان از جان باختن این فرد در اثر غرق شدگی دارد.

سرهنگ عبدالعلی شعبانی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: طی گزارش عوامل طرح ساحلی سفیر امید (شیندان) مبنی بر مشاهده جسد شناور و بی‌جان یک مرد در دریا نیروهای گشت کلانتری 11 شهرستان بلافاصله در محل حضور پیدا کردند.

فرمانده انتظامی آستارا با بیان اینکه برای مشخص شدن ابعاد بیشتر قضیه بررسی‌های لازم بر اساس مدارک موجود همراه جسد توسط عوامل نیروی انتظامی آغاز شد، افزود: با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که جسد فوق متعلق به مرد 55 ساله اهل و ساکن زنجان است.

وی با اشاره به بررسی‌های اولیه عوامل پزشکی قانونی گفت: جان باختن فرد بدلیل غرق شدگی است و بررسی جزئیات مربوط به این موضوع ادامه دارد.

شهرستان بندری آستارا با جمعیت حدود 95 هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان در فاصله نزدیک به 173 کیلومتری رشت همجوار با استان اردبیل و جمهوری آذربایجان است؛ این شهرستان سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان