ساخت آگهی تبلیغاتی ولوو با هزینه صفر! (+فیلم)

لاسلو گال متخصص مجارستانی، با استفاده از هوش مصنوعی، ویدیویی تبلیغاتی را برای مدل SUV XC۶۰ ولوو ساخته است. این ویدیو که با استفاده از ابزار Gen-۳ Alpha محصول شرکت Runway ساخته شده، ۴۸ ثانیه طول کشیده و از نظر کیفی شباهت زیادی به آگهی‌های واقعی ولوو دارد.

عصرایران - یک متخصص مجارستانی با استفاده از هوش مصنوعی، ویدیویی تبلیغاتی برای کمپانی ولوو ساخته است. این کلیپ در کمتر از 24 ساعت تولید شده است. 

Laszlo Gall، متخصص رنگ و تصویر مجارستانی، با استفاده از ابزار هوش مصنوعی Gen-3 Alpha محصول شرکت Runway، ویدیویی 48 ثانیه‌ای را مشابه با آگهی‌های تبلیغاتی کمپانی ولوو برای مدل SUV XC60 ساخته است.

Gall که پیش از این با نسخه دوم این ابزار نیز کار کرده بود، با استفاده از تجربه خود و تنظیمات دقیق، به نتایج قابل قبولی در این زمینه دست یافته است. او در نهایت با افزودن لوگوی ولوو به ویدیو، کار خود را به پایان رساند.

هزینه طراحی این پروژه از منظر مقایسه با هزینه های ساخت یک تیزر تبلیغاتی خودروئی که بنا بر استاندارد بازار اعداد سنگینی هستند، صفر اعلام شده است!

ساخت آگهی تبلیغاتی ولوو با هوش مصنوعی توسط یک متخصص مجارستانی! (+فیلم)

Gall در پستی در Reddit ضمن تایید برتری نسخه سوم این ابزار نسبت به نسل قبلی، آن را انقلابی در این صنعت دانسته است. او همچنین با اشاره به قیمت این ابزار که برخی آن را بالا می‌دانند، اظهار داشته است که با توجه به امکان استفاده نامحدود از آن در نسخه پریمیوم، این قیمت منطقی به نظر می‌رسد.

گفتنی است که قیمت نسخه پریمیوم این ابزار 95 دلار در ماه که در صورت تهیه اشتراک سالانه به 76 دلار در ماه کاهش می یابد.

شما می‌توانید ویدیوی ساخته شده توسط Gall را در زیر مشاهده کنید:

این اتفاق نشان‌دهنده پیشرفت چشمگیر هوش مصنوعی در زمینه‌های مختلف و از جمله تولید محتوای تصویری و تبلیغاتی است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان