ذوب‌آهن در سکوت مطلق؛ نگرانی هواداران از تکرار ناکامی‌های گذشته

در حالی که بازار نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران به اوج خود رسیده، تیم فوتبال ذوب‌آهن همچنان در سکوت مطلق به سر می‌برد. این بی‌تحرکی نگرانی هواداران این تیم را از تکرار ناکامی‌های گذشته به وجود آورده است.

در حالی که بیش از 2 هفته از شروع فصل نقل و انتقالات تابستانی می‌گذرد، خبری از فعالیت‌های ذوب‌آهن در این بازار نیست.

به گزارش فارس، فصل نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر فوتبال به صورت رسمی از تاریخ 7 تیر آغاز شده است و با گذشت بیش از 2 هفته تعدادی از تیم‌ها با توافق با بازیکنان مورد نظرشان، تمرینات خود را نیز شروع کردند.

در این میان تیم فوتبال ذوب‌آهن به جز مشخص کردن وضعیت کادر فنی خود، حداقل به صورت رسمی تحرکی در فصل نقل و انتقالات نداشته است؛ ذوبی‌ها وعده داده بودند از 16 تیر به صورت جدی وارد بازار نقل و انتقالاتی شوند که تا این لحظه چنین اتفاقی رخ نداده است.

جدایی محمدحسین اسلامی، پدیده اصفهانی‌ها به مقصد استقلال تهران و احتمال جدایی یکی دو بازیکن تأثیرگذار دیگر شرایط ذوب‌آهن را نگران‌کننده نشان می‌دهد.

تیم فوتبال ذوب‌آهن در فصل گذشته لیگ برتر پس از چند فصل ناکامی توانست رتبه قابل قبول پنجم را کسب کند و حالا با این شرایط برای تکرار این رتبه نیز کار سختی خواهد داشت، در حالی که به نظر می‌رسد انتظار هواداران این تیم از سبزپوشان حضور در جایگاه‌های بالایی جدول و تلاش برای کسب سهمیه آسیایی باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر