حجت‌الاسلام زمانی:

موانع همکاری شورای عالی ایرانیان خارج از کشور و حوزه برطرف شود

گروه حوزه‌های علمیه: معاون بین‌الملل حوزه با تاکید بر لزوم همکاری حوزه با شورای عالی ایرانیان خارج از کشور عنوان کرد: باید برخی موانع این همکاری‌ و تعامل برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین زمانی، یک‌شنبه،‌ 13 بهمن‌ماه، در دیدار دبیر و اعضای شورای عالی ایرانیان خارج از کشور با مدیر حوزه‌های علمیه، با اشاره به تشکیل کارگروه دین و اندیشه در شورای عالی ایرانیان خارج از کشور، اظهار کرد: دبیری کارگروه دین و اندیشه برعهده معاونت بین‌الملل حوزه‌های علمیه است.
معاون بین‌الملل حوزه‌های علمیه ادامه داد: تمام مسائل ایرانیان خارج از کشور باید مورد رسیدگی قرار گیرد، برای رصد این مسائل همکاری حوزه علمیه و شورای عالی ایرانیان ضرورت دارد.
زمانی تصریح کرد: بدون همکاری با حوزه نمی‌توان به شئون دینی ایرانیان خارج از کشور رسیدگی کرد، حوزه علمیه نیز بدون همکاری شورای عالی ایرانیان نمی‌تواند این رسالت را به انجام برساند.
معاون بین‌الملل حوزه تصریح کرد: باید برخی موانع گسترش همکاری‌ها شورای عالی ایرانیان خارج از کشور و حوزه برطرف شود.
وی در ادامه به وظایف و اختیارات کارگروه دین و اندیشه اشاره کرد و گفت: سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و هدایت تبلیغات دینی در بین ایرانیان خارج از کشور، تحقیق، بررسی و آسیب‌شناسی در خصوص ترویج خرافات موهوم نسبت به اسلام، رفع شبهات دینی و انجام مطالعات راهبردی و تبیین راهکارهای مناسب در زمینه نیازهای فرهنگی و دینی بخشی از مهمترین وظایف این کارگروه است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان