سرمربی اسپانیایی پرسپولیس: با اتحاد می‌توانیم اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم

خوان کارلوس گاریدو، سرمربی جدید پرسپولیس، در اولین جلسه معارفه خود با شاگردانش، بر لزوم اتحاد و همدلی برای کسب موفقیت تأکید کرد.

سرمربی اسپانیایی جدید تیم فوتبال پرسپولیس در جلسه معارفه‌اش در جمع بازیکنان این تیم گفت: باید کنار هم باشیم تا با آمادگی وارد مسابقات شده و اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم.

به گزارش ایرنا، جلسه معارفه کادر فنی جدید پرسپولیس، پیش از تمرین امروز این تیم برگزار شد. خوان کارلوس گاریدو سرمربی اسپانیایی سرخ‌پوشان در اولین دیدار و گفت‌وگو با شاگردانش، گفت: خوشحالم و افتخار می‌کنم که قرار است با هم کار کنیم. همچنین افتخار می‌کنم سرمربی تیم بزرگ و شاخصی مانند پرسپولیس شده‌ام. امیدوارم با یکدیگر همکاری خوبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: شما می‌دانید و من هم می‌دانم پرسپولیس چه تیم بزرگی است. این‌جا انتظارات از ما خیلی زیاد است. هم من و هم شما در شرایط سخت کار کرده‌ایم، بنابراین به شرایطی که قرار است با آن روبه‌رو شویم آشنا هستیم. همه از ما انتظار پیروزی و قهرمانی دارند و باید نظم و انضباط داشته باشیم. اگر همه در کنار هم باشیم و به یکدیگر کمک کنیم، می‌توانیم اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم.

در پایان صحبت‌های سرمربی، امید عالیشاه به عنوان کاپیتان تیم، به گاریدو و همکارانش خوش‌آمد گفت و برای پرسپولیس آرزوی موفقیت و قهرمانی کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر