تنگه هرمز متلاطم است

امروز درغرب دریای عمان و محدوده تنگه هرمز وزش باد‌های جنوب شرقی و در بعدازظهر و اوایل شب درارتفاعات استان، رشد ابر و رگبار پراکنده باران و رعد وبرق پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان از متلاطم بودن تنگه هرمز خبر داد.

مرضیه سی سی پور امروز یکشنبه 24 تیر، گفت: خلیج‌فارس در محدوده جاسک تا شرق تنگه هرمز متلاطم پیش‌بینی و توصیه می‌شود تردد شناورهای سبک و صیادی در این منطقه با احتیاط در نظر گرفته شود.

وی افزود: امروز وزش باد جنوب‌شرقی در تنگه هرمز و بعدازظهر در ارتفاعات رشد ابر همراه با رگبار پراکنده باران و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

او افزود: امروز درغرب دریای عمان و محدوده تنگه هرمز وزش بادهای جنوب شرقی و در بعدازظهر و اوایل شب درارتفاعات استان، رشد ابر و رگبار پراکنده باران و رعد وبرق پیش‌بینی می‌شود.

سی سی پور گفت: توصیه می‌شود از صعود به ارتفاعات و قرارگیری در حریم و بستر رودخانه‌های فصلی خودداری شود و در سایر نقاط که شرایط بارشی فراهم نیست، بروز ناپایداری موقتی و  تند باد لحظه‌ای و گرد و غبار پیش بینی می‌شود.

سی سی پور گفت: این شرایط جوی و دریایی فردا دوشنبه نیز پیش بینی می‌شود و از سه شنبه تا اوایل هفته آینده بر شدت سرعت وزش بادهای جنوب شرقی در مناطق دریایی استان افزوده خواهد شد.

او خاطرنشان کرد: از سه شنبه با افزایش رطوبت نسبی هوا، کاهش دما در استان پیش‌بینی می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر