حذف دوچرخه‌سوار مصری از المپیک پاریس به دلیل هل دادن رقیب

در یک اتفاق عجیب، یک دوچرخه‌سوار مصری به نام شهد سعید به دلیل هل دادن رقیب خود از دوچرخه‌اش، از حضور در المپیک پاریس محروم شد.

یک اتفاق عجیب باعث شد تا دوچرخه‌سوار مصری المپیک پاریس را از دست بدهد.

به گزارش فارس، یک دوچرخه‌سوار مصری امروز یکشنبه توسط کمیته المپیک این کشور از بازی‌های المپیک پاریس حذف شد.

انتخاب این دوچرخه‌سوار باعث واکنش شدید رسانه‌های اجتماعی به دلیل ویدئویی شد که ظاهراً نشان می‌داد او ماه‌ها پیش یک رقیب را از دوچرخه‌اش به پایین می‌اندازد!

در جریان مسابقات قهرمانی کشور مصر در ماه آوریل، ویدئویی منتشر شد که نشان می‌داد شهد سعید با یکی از رقبای خود به نام گانا الیوا برخورد می‌کند و او را قبل از مسابقه به زمین هُل می دهد.

الیوا، سعید را به حمله عمدی متهم کرد و گفت که او دچار ضربه مغزی، شکستگی استخوان ترقوه، کبودی و از دست دادن موقت حافظه شده است. سعید اصرار داشت که این حادثه یک تصادف بوده اما او به مدت یک سال از مسابقات محلی محروم شد.

فدراسیون دوچرخه‌سواری مصر روز سه‌شنبه گذشته نام او را برای المپیک پاریس اعلام کرد اما پس از درخواست وزارت ورزش این کشور برای بازنگری، امروز کمیته المپیک مصر حکم داد که او نمی‌تواند در المپیک شرکت کند.

این ورزشکار قبلا اعلام کرده بود که قصد خداحافظی دارد. وی در گفت‌وگویی عنوان کرد: من دیگر قصد دوچرخه سواری ندارم. اگر آنها نمی‌خواهند من نماینده مصر باشم، خوب است، من به المپیک نخواهم رفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر