دبیر ستاد امر به معروف: همستر کامبت توطئه‌ای برای پیروزی غرب‌گرایان در انتخابات ایران!

روح‌الله مومن‌نسب، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران، در اظهاراتی عجیب، پروژه "همستر کامبت" را توطئه‌ای برای کشاندن مردم به فضای تحت کنترل صهیونیست‌ها، کاهش مشارکت و پیروزی غرب‌گرایان در انتخابات ریاست جمهوری دانست. او مدعی است که این پروژه با مداخله سایبری دشمن، معادلات انتخاباتی را تغییر داده است.

 دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران، گفت: پروژۀ همستر کامبت (Hamster Kombat) برای کشاندن مردم به فضای تحت کنترل صهیونیست‌ها و کاهش مشارکت و نشاندن گزینۀ غرب‌گرا بر صندلی ریاست جمهوری ایران، طراحی شده است. 

روح‌الله مومن نسب، از حامیان سرسخت طرح صیانت، فیلترینگ و لایحه عفاف و حجاب است.

وی در حساب خود در یک شبکه اجتماعی با بازنشر یکی از پست‌های خود پیرامون برنامه «همستر کامبت» در تلگرام نوشت: «ایرانِ مظلوم ما همچنان در تلۀ تله‌گرام گرفتار است…شیرمردانِ آرش‌تبار! چرا غافل‌ید؟ با توطئۀ سایبری دشمن؛ موش، گربه را به بازی گرفت! آن‌ها در یک مداخلۀ سایبری توانستند معادلات انتخاباتی را تغییر دهند…».

او در نوشته قبلی خود که آن را بازنشر کرده نوشته بود: «پروژۀ همستر کامبت (Hamster Kombat) برای کشاندن مردم به فضای تحت کنترل صهیونیست‌ها و کاهش مشارکت و نشاندن گزینۀ غرب‌گرا بر صندلی ریاست جمهوری ایران، طراحی شده است. ستاد کل نیرو‌های مسلح و دستگاه‌های امنیتی برای رفع این «توطئه و تهدید سایبری» چه تدبیری کرده‌اند؟»

روح‌الله مومن نسب، از حامیان سرسخت طرح صیانت، فیلترینگ و لایحه عفاف و حجاب است. او که در انتخابات اخیر از سعید جلیلی حمایت می‌کرد، بعد از شکست نامزد محبوبش نوشت: «هر کس فقط نرم افزار‌های خارجی (تلگرام، اینستاگرام و واتس آپ) داشت، به پزشکیان رأی داد! هرکس فقط نرم افزار‌های داخلی داشت، به جلیلی... ما کشور را به فیلترشکن‌ها باختیم.»

دبیر ستاد امر به معروف: همستر کامبت توطئه‌ای برای پیروزی غرب‌گرایان در انتخابات ایران!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر