ستاره‌های فوتبال در آستانه سربازی؛ اسامی مشمولان منتشر شد

لیست بازیکنان ملی‌پوش مشمول خدمت سربازی منتشر شد و بار دیگر بحث معافیت یا انجام تعهدات سربازی برای فوتبالیست‌ها داغ شد. در این لیست نام ستاره‌های مطرحی دیده می‌شود که باید در سال‌های آینده تکلیف خدمت سربازی خود را مشخص کنند.

امروز لیستی منتشر شد که نشانگر بازیکنان ملی‌پوش مشمول خدمت سربازی بود. بسیاری از ستاره‌های فوتبال ملی در سال‌های آینده سرباز خواهند شد.

به گزارش طرفداری، هر ساله بحث مربوط به سربازی عین سایه به دنبال پسران کشور است و دو سال از عمر ما طی این دوره تلف می‌شود؛ البته این دو سال برای فوتبالیست‌ها به صورت ساده‌تری می‌گذرد و آن‌ها می‌توانند با بازی در یک تیم نظامی دوره خدمت خود را بگذرانند که خود نوعی اجحاف به حقوق دیگر پسران است.

با تمام این تفاسیر لیستی از بازیکنان ملی‌پوش مشمول سربازی منتشر شده است و بسیاری از این افراد در سال‌های آینده سرباز می‌شوند.

از بین این نفرات پیام نیازمند به دلیل درگذشت پدرش، احتمالا کارت پایان خدمت را دریافت خواهد کرد اما سایر 20 بازیکن باید تکلیف خدمت خود را روشن کنند. از بین آنها جلالی و نورافکن این فصل راهی ملوان شدند تا خدمت سربازی را بگذرانند اما سایر بازیکنان شرایط متفاوتی دارند.

ستاره‌های فوتبال در آستانه سربازی؛ اسامی مشمولان منتشر شد

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر