مجمع بیمه دی کام سهامداران را شیرین کرد

مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه دی با حضور ۶۸.۲۷ درصد سهامداران برگزار و سود خالص ۸۰۰۵ میلیارد ریالی (معادل ۵۴۰ ریال به ازای هر سهم) به تصویب رسید. این شرکت در سال گذشته سود انباشته خود را نیز از ۲۵۰۱ به ۷۰۱۵ میلیارد ریال افزایش داده است.

مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی منتهی به دوره مالی 1402 بیمه دی با حضور 68/27 درصد از سهامداران این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ این شرکت در سال 1402 توانسته به سود خالصی بالغ بر 8005 میلیارد ریال دست یابد که نسبت به دوره قبل 2/5 برابر شده و با تصویب مجمع مبلغ 5130 میلیارد ریال آن (به ازای هر سهم 540 ریال) بین سهامداران تقسیم شد.

 براساس برنامه زمانبندی اعلام شده روی سایت کدال سود سهامداران حقیقی و حقوقی تا 5 درصد سهام حداکثر ظرف مدت یک هفته از تاریخ برگزاری مجمع پرداخت می‌شود.

 شایان ذکر است شرکت بیمه دی در سال 1402 توانسته سود انباشته خود را بهبود بخشیده و از رقم 2501 به 7015 میلیارد ریال افزایش دهد که این مهم  براساس هدفمندی در زمینه مدیریت پرتفوی حق بیمه ها، نظارت و کنترل بر هزینه‌ها و استفاده بهینه از منابع سرمایه گذاری شرکت به ثمر رسیده است.

 در این جلسه همچنین روزنامه‌های دنیای اقتصاد و ایران به عنوان روزنامه های رسمی برای درج آگهی‌های شرکت انتخاب گردید و موسسه هوشیار ممیز به عنوان حسابرس و بازرس قانونی اصلی و موسسه حسابرسی دش و همکاران تعیین شدند.

مجمع بیمه دی کام سهامداران را شیرین کرد

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر