هزینه سرسام آور غذای یک ورزشکار المپیکی!

ستاره پرتاب وزنه که مدال طلای المپیک ریو ۲۰۱۶ و توکیو ۲۰۲۰ را در کارنامه دارد، روزانه ۵ هزار کالری باید مصرف کند.

قهرمان پرتاب وزنه المپیک می‌گوید ماهی هزار دلار (تقریبا 58 میلیون تومان) صرف غذاخوردن او می‌شود.
 
به گزارش ایسنا، رایان کروزر 145 کیلوگرمی که قهرمان دو دوره المپیک است، به دنبال رسیدن به سومین طلا در المپیک پاریس است. این دوومیدانی‌کار که در رشته پرتاب وزنه فعالیت دارد، به غذای زیادی نیاز دارد تا سومین طلایش را در المپیک صید کند. 
 
ستاره پرتاب وزنه که مدال طلای المپیک ریو 2016 و توکیو 2020 را در کارنامه دارد، روزانه 5 هزار کالری باید مصرف کند.
 
رایان کروزر  ورزشکار المپیک
 
یک صبحانه معمولی او شامل یک املت با پنج تخم مرغ با پنیر و سوسیس بوقلمون در کنار دو بشقاب بلغور جو دوسر و یک فنجان بلوبری است.
 
برای ناهار، او نیم کیلو گوشت چرخ کرده یا مرغ بدون چربی و 340 گرم برنج می‌خورد و شام را نیز همسرش برای او تهیه می‌کند و در کنار او می‌خورد.
 
کروزر درباره اینکه همسرش چطور شام برای او درست می‌کند افزود: او انگار برای یک خانواده چهار نفره غذا درست می‌کند.  یک وعده او و سه وعده دیگر را من می‌خورم. یک وعده معمولی برای اکثر شام‌ها حدود 400 کالری است، بنابراین سه وعده غذایی در شام به من 1200 کالری می‌دهد.
 
صورت حساب های مواد غذایی این ورزشکار آمریکایی سرسام آور است و هفته‌ای 200 تا 250 دلار صرف مواد غذایی برای او می‌شود. 
 
رایان کروزر  ورزشکار المپیک
 
شانس نخست طلای پرتاب وزنه المپیک در بخش بعدی بر لزوم غذای ارگانیک برای خود تاکید کرد و افزود: اگر غذای باکیفیت‌تری دریافت کنم، تمرین با کیفیت‌تری نیز خواهم داشت و  بدون شک می‌توانم بگویم که بهتر تمرین می‌کنم و عملکرد بهتری دارم. خرید غذای خوب و ارگانیک یک جور سرمایه‌گذاری، منطقی است. 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر