راهنمای ست رنگ سبز یشمی با رنگ های مختلف

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، گلچینی جذاب و خاص از انواع مدل ست رنگ سبز یشمی با طرح های خاص و گوناگون برای شما دوستان علاقمند به این رنگ تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

راهنمای ست رنگ سبز یشمی با رنگ های مختلف

رنگ سبز یشمی یکی از رنگ های محبوب و پرطرفدار در بین خانم ها و آقایان جوان می باشد. در فصل های زمستان و تابستان بهترین فصل ها برای پوشیدن سبز یشمی هستند. استفاده از این رنگ محدودیت سنی ندارد و حتی از سبز یشمی می توانید در لباس های کودکان نیز استفاده نمود. انتخاب صحیح رنگ و چیدمان آنها در کنار یکدیگر یکی از مهارت های خوش پوشی می باشد. حال در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، گلچینی جذاب از انواع ست رنگ سبز یشمی با طرح های متنوع و آشنایی با این رنگ را برای شما ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

نمونه ست های جذاب و باحال سبز یشمی

راهنمای ست رنگ سبز یشمی

سبز یشمی رنگی آرامبخش، ضد افسردگی و اضطراب می باشد. این رنگ امواج منفی را از شما دور می کند، برخی از افراد معتقدند که این رنگ هوش و فراست انسان را بالا می‌ برد و به او د درک این جهان بزرگ کمک می کند. به طور کلی می توان گفت که افرادی که به رنگ سبز یشمی علاقمند هستند، انسان های منطقی و روشن بین هستند.

در ست کردن رنگ یشمی باید به سردی و گرمی رنگ ها توجه کنید و در نظر داشته باشید که این رنک جزء رنگ های خاص است که اگر در کنار رنگ های مناسب با خود قرار بگیرد ترکیب بسیار زیبا خواهد داشت.

انواع ست جذاب سبز یشمی

به طور کلی ست رنگ سبز، یادآور طبیعت، آرامش، امنیت، رشد، تازگی، نماد صلح و … است. اگر فردی هستید که به رنگ سبز علاقمند هستید و یا در اطراف شما افرادی علاقه مند به این رنگ هستند، بهتر است بدانید که این افراد عاشق طبیعت هستند. بنابراین تعادل و ثبات در رفتار این افراد دیده می شود، این رنگ احساس امنیت به انسان می دهد و باعث می شود با دیدن این رنگ امید به پیشرفت در زندگی در شما زنده شود. برخی افراد دوست دارند از این به عنوان دکوراسیون منزل و همچنین لباس های خود استفاده می کنند.

نمونه ست های باحال و جذاب سبز یشمی

رنگ سبز، طیف گسترده ای از رنگ ها را شامل می شود و مکمل های زیادی هم دارد که جذابیت بیشتری به استایل شما می دهد

ست رنگ سبز یشمی بسیار جذاب

رنگ سبز، طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را شامل می‌شود و مکمل‌های زیادی هم دارد که جذابیت بیشتری به استایل شما می‌دهد. به‌طور کلی، رنگ‌هایی چون قرمز، مرجانی، بنفش، صورتی، آبی، زرد، نارنجی، قهوه‌ای، بژ و رنگ‌های نود را می‌توان به‌عنوان مکمل ‌های رنگ سبز با آن همراه کرد و در اکسسوری‌ها یا سایر اجزای لباس از آن‌ها استفاده کرد. ضمن اینکه مانند سایر رنگ‌ها، امکان به کار بردن رنگ‌های سیاه، سفید و خاکستری که از رنگ‌های خنثی به‌حساب می‌آیند نیز یک گزینه جذاب هستند.

انواع لباس سبز یشمی

سبز یشمی یک از انواع تیرۀ رنگ سبز به شمار می‌آید که هم وجهی اشرافی و لوکس دارد و هم سرشار از زیبایی و فروتنی است؛ بنابراین، ست رنگ سبز یشمی همیشه آن‌قدر جذاب و فوق‌العاده هست که بخواهید چند دست از آن را در کمد داشته باشید. می‌توانید این رنگ را با تنالیتۀ رنگ‌های نارنجی، زرد، بژ، صورتی روشن و طلایی ست کنید؛ ضمن اینکه استفاده از رنگ‌‌های خنثی یعنی سیاه، سفید و خاکستری هم همیشه ممکن است. رنگ‌های نود نیز یکی از زیباترین مکمل های رنگ سبز به شمار می‌آید که می‌توانید آن‌ها را با رنگ یشمی نیز ست کنید و در هر چهار فصل سال از این رنگ فوق‌العاده لذت ببرید.

رنگ سبز در لباس

جزو پرطرفدارترین رنگ‌ها در جهان است و به‌عنوان نشانه مهربانی و دلسوزی شناخته می‌شود. درضمن، سبز رنگ پول است و لباس سبز تیره، حسی از قدرت و ثروت را به دیگران منتقل می‌کند، اما سبز کدر نشانه حرص و طمع است.

انتخاب رنگ سبز برای لباس، معمولا نشان‌دهنده این است که صاحب آن، شخصیتی قوی و بااراده می‌باشد. پوشیدن لباس سبز، اضطراب را از شما دور می‌کند و موجب رفع تنش و گرفتگی‌های عضلانی می‌شود. رنگ‌ سبز تیره، احساسی از بزرگی و قدرت را منتقل می‌کند، که مناسب پوشاک مردانه و لباس‌های رسمی است. استفاده از لوازم جانبی سبزرنگ، مانند گردنبند یا کیف و کفش،‌ همراه با لباس مشکی، جلوه زیادی به‌وجود می‌آورد.

ست رنگ سبز یشمی زیبا

ست رنگ سبز با زرد یا کرم

ترکیب رنگ سبز با رنگهای دیگر از جمله زرد هم میتواند جذاب باشد. رنگ زرد یا تنالیته‌ای از آن یعنی رنگ کرم، بعلت بکار رفتن در ساخت رنگ سبز، انتخاب مناسب دیگری هست که به شما پیشنهاد می‌کنیم. اگر قصد ورود به مجلس شادی دارید، انتخاب دو رنگ سبز و زرد در کنار هم برای آن محیط مناسب است. در طبیعت نیز ترکیب رنگ سبز با زرد را در میوه بسیاری از درختان یا در میان رنگ سبز برگ‌های آن مشاهده می‌کنید. بنابراین، ترکیب این دو رنگ در کنار یکدیگر حس طراوات و شادابی به شما میده

رنگ یشمی با مشکی

اگر به ترکیب رنگ‌های تیره علاقمندید، مشکی رنگ مناسبی برای ست کردن با سبز یشمی است. شما می‌توانید یک مانتوی سبز یشمی را با شلوار و کیف مشکی بپوشید و یک استایل خاص و شیک داشته باشید.

انواع جذاب ست سبز یشمی

رنگ یشمی و زرد

رنگ سبز یشمی در کنار طیف رنگ زرد، مثل رنگ لیمویی و طلایی، ترکیبی بسیار فوق العاده می‌سازد. ترکیب این رنگ در کنار طلایی، یک ست بسیار شیک و خاص برای لباس‌های مجلسی زنانه است.

مدل شلوار سبز یشمی با بلوز خردلی

سبز یشمی و قهوه‌ای

در این ست زیبا طبیعت الهام‌بخش ما است. شما می‌توانید رنگ سبز یشمی را در کنار طیف‌های مختلف رنگ قهوه‌ای قرار دهید و ست لباس‌های بسیار زیبا و خاص داشته باشید. رنگ سبز یشمی در کنار رنگ کرم هم بسیار زیبا و چشم‌نواز خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر