ویدیوی معرفی طارمی از اینستاگرام اینتر حذف شد؛ اعتراض قطری ها و هواداران عرب

باشگاه اینتر میلان ایتالیا در اقدامی عجیب، ویدیوی معرفی مهدی طارمی، مهاجم ایرانی خود، را از صفحه رسمی اینستاگرام خود حذف کرد.

باشگاه اینتر میلان ایتالیا با حذف ویدیوی معرفی مهدی طارمی از صفحه رسمی اینستاگرام خود به علت اعتراض شرکت هواپیمایی قطر، جنجال آفرید.

به گزارش طرفداری، باشگاه اینتر میلان ایتالیا با انتشار ویدیویی زیبا، پیوستن مهدی طارمی به این باشگاه را اعلام کرده بود.

در این ویدیو سکانسی از خلیج تا ابد فارس به نمایش گذاشته شده بود که با فونتی واضح نوشته شده بود "Persian Gulf". این کار باشگاه اینتر به مذاق شرکت هواپیمایی قطر خوش نیامده بود و با اعتراض این شرکت هواپیمایی که یکی از اسپانسرهای بزرگ باشگاه اینتر نیز محسوب می‌شود، همراه شد.

این پایان کار نبود و هواداران عرب زبان اینتر هم با هجوم به صفحه اینتر، به این موضوع اعتراض کردند. اعتراض ها در نهایت جواب داد و صفحه رسمی باشگاه اینتر، ویدیوی معارفه مهدی طارمی را برداشت!

🔻کلیپ باشگاه اینتر برای معرفی طارمی؛ ستاره‌ای درخشان از خلیج فارس🔻

حالا این اقدام باشگاه اینتر با موجی از انتقادات شدید از سوی کاربران ایرانی در شبکه های اجتماعی همراه شده است. کاربران ایرانی از طریق کامنت‌گذاری زیر آخرین پست باشگاه اینتر در اینستاگرام، اعتراض خود را نسبت به این عمل این باشگاه ایتالیایی نشان دادند.

مهدی طارمی طی روزهای اخیر سوژه اصلی صفحه اینستاگرام باشگاه اینتر بوده و حسابی به رشد صفحه باشگاه ایتالیایی کمک کرده است. حالا باید دید آیا این اقدام اخیر به صفحه باشگاه اینتر لطمه وارد خواهد کرد یا نه.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر