لاوروف: اظهارات رئیس جمهور منتخب ایران نوید بهبود روابط با کشورهای منطقه را می دهد

وزیرخارجه روسیه : می‌خواهم بر ظرفیت‌های کشورهای حاشیه خلیج‌فارس تأکید کنم، اکنون پس از انتخابات ویژه در ایران و اولین اظهارات پزشکیان، رئیس‌جمهور جدید این کشور, امیدی برای نزدیک شدن همه کشورهای حاشیه خلیج‌فارس و غلبه بر تضادها، بی اعتمادی در راستای منافع مشترک و بدون دخالت خارجی ایجاد شده است.

سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه چهارشنبه در نیویورک گفت: اظهارات مسعود پزشکیان، رئیس جمهور منتخب ایران، نوید بهبود روابط همه کشورهای حوزه خلیج فارس و غلبه بر اختلافات را می دهد.
 
به گزارش ایرنا از خبرگزاری "تاس", لاوروف این اظهارات را در نشست شورای امنیت درباره وضعیت خاورمیانه از جمله فلسطین به عنوان رئیس شورای امنیت سازمان ملل بیان کرد.
 
وی افزود: می‌خواهم بر ظرفیت‌های کشورهای حاشیه خلیج‌فارس تأکید کنم، اکنون پس از انتخابات ویژه در ایران و اولین اظهارات پزشکیان، رئیس‌جمهور جدید این کشور, امیدی برای نزدیک شدن همه کشورهای حاشیه خلیج‌فارس و غلبه بر تضادها، بی اعتمادی در راستای منافع مشترک و بدون دخالت خارجی ایجاد شده است.
 
وزیرخارجه روسیه ادامه داد: این اظهارات همچنین موجب می شود کشورهای منطقه پارامترهای امنیت متقابل را خودشان تعیین کنند و یک صدا به دنبال تحقق امیدهای مردم فلسطین و به طور کلی ایجاد معماری ثبات و حسن همجواری در منطقه باشند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر