ایرج راد و فرزانه کابلی در نمایش تازه هادی مرزبان

هادی مرزبان نمایش «باغ ‌شب‌نمای ما» را با بازی بازیگرانی همچون ایرج راد، فرزانه کابلی، رضا فیاضی و جمع دیگری از بازیگران روی صحنه می‌برد.

هادی مرزبان نمایش «باغ ‌شب‌نمای ما» را با بازی بازیگرانی همچون ایرج راد، فرزانه کابلی، رضا فیاضی و جمع دیگری از بازیگران روی صحنه می‌برد.

به گزارش ایسنا، این کارگردان تئاتر این روزها مشغول تمرین و آماده‌سازی این اثر نمایشی است که قرار است بعد از ماه صفر، از نیمه‌های شهریور ماه در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه برود.

مرزبان پیش از این همکاری‌های متعددی با ایرج راد و فرزانه کابلی داشته و در نمایش تازه او، در کنار این بازیگران، گروه پر شماری از بازیگران تئاتر نیز به ایفای نقش می‌پردازند.

بر همین اساس، فرشید صمدی، علیرضا درویش‌نژاد، آیه قبادیان، ستاره آقایی، سپیده آرمان، حاتم میرزایی، علی بیگی، علی یارلو، محمد حسین بلوکات، کسری ریاحی وفا، لیدا معتمد، مجتبی کریمی، مسعود میرزایی، آرش لازمی، امیرحسن رستم‌خانی، علی فرجی، غاله سیاح، امیررضا محرابی و هنرمند خردسال بنیتا اشراقی دیگر بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

مرزبان که پیش از این قصد داشت نمایش تازه خود را در برج آزادی روی صحنه ببرد، درباره تغییر مکان اجرای آن به ایسنا گفت: بعد از بررسی‌هایی که با اعضای گروه داشتیم، به این نتیجه رسیدیم که فرهنگسرای نیاوران برای اجرای این نمایش مناسب‌تر است بخصوص که در دوره جدید، فضای پارک نیاوران بسیار دلچسب شده و اجرا در چنین فضایی برای یک کار هنری بهتر است.

در اجرای این اثر نمایشی، سعید ذهنی به عنوان آهنگساز حضور دارد و موسیقی زنده نیز به سرپرستی علی المعی اجرا می‌شود.

وحید لاری به عنوان طراح صحنه، بهیه خوشنویسان به عنوان طراح لباس، آزیتا خرمی و شهرزاد پورفرد به عنوان دستیاران کارگردان با اجرای این اثر نمایشی همکاری دارند.

مرزبان حدود 25 سال پیش این نمایشنامه را که از آثار مشهور زنده‌یاد اکبر رادی است، اجرا کرده بود و حالا تصمیم دارد با نگاهی تازه برای دومین بار آن را روی صحنه بیاورد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر