صالح حردانی به سپاهان پیوست

صالح حردانی که قرارداد دو سال و نیمه‌اش با استقلال به پایان رسیده و تمدید جدیدی هم برای او صورت نگرفته بود، شرایط ادامه همکاری با آبی‌ها را فراهم ندید و تصمیم به جدایی گرفت تا پیشنهاد سپاهان را مورد بررسی قرار بدهد و به طور رسمی راهی این تیم شود.

باشگاه سپاهان با جانشین رامین رضاییان برای تقویت سمت راست خط دفاعی خود قرارداد بست.
 
به گزارش "ورزش سه"، صالح حردانی که قرارداد دو سال و نیمه‌اش با استقلال به پایان رسیده و تمدید جدیدی هم برای او صورت نگرفته بود، شرایط ادامه همکاری با آبی‌ها را فراهم ندید و تصمیم به جدایی گرفت تا پیشنهاد سپاهان را مورد بررسی قرار بدهد و به طور رسمی راهی این تیم شود.
 
باشگاه سپاهان پس از جدایی رامین رضاییان در تلاش برای جذب مهره شاخص برای جانشینی وی بود تا حضور پرقدرت در فصل جدید و مهم‌تر پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا داشته باشد که پس از مذاکره با صالح حردانی، توانست این مهره کلیدی استقلال را به خدمت بگیرد.
 
صالح حردانی که دو سال و نیم قبل از فولاد خوزستان به استقلال اضافه شد، تا قبل از مصدومیت کوین یامگا فرصت زیادی در فصل گذشته به دست نیاورد ولی در دور برگشت مهره فیکس آبی پوشان بود و عملکرد خوبی داشت تا به لیست و ترکیب تیم ملی هم در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 برسد.
 
عملکرد حردانی در ترکیب استقلال موجب شد تا او در طول یک سال گذشته در چهار مسابقه تیم ملی ایران مقابل تیم‌های آنگولا، ترکمنستان، هنگ کنگ و ازبکستان هم به میدان برود و حالا به‌عنوان یک ستاره ملی‌پوش از جمع آبی‌ها راهی سپاهان شده است.
 
باشگاه سپاهان که فعالیت خوبی در نقل و انتقالات تابستانی داشته و بازیکنانی مثل مهدی لیموچی، محمدمهدی محبی، جواد آقایی‌پور و محمدامین حزباوی را به خدمت گرفته بود، با صالح حردانی هم به طور رسمی قرارداد بست.
 
سپاهان در نقل و انتقالات رامین رضاییان و میلاد زکی‌پور، مدافعان راست و چپ خود را از دست داده بود که صالح حردانی را به‌عنوان جانشین رامین جذب کرد تا این بازیکن را در مسابقه پیش رو در لیگ نخبگان آسیا مقابل شباب الاهلی امارات هم در اختیار داشته باشد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر