از سوی مرکز نشر هاجر؛

سالنامه علمی تحقیقی فاطمی(س) منتشر شد

گروه حوزه‌های علمیه: سالنامه علمی تحقیقی فاطمی(س) از سوی مرکز نشر هاجر وابسته به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، احمد شایانفر مدیر اجرایی مرکز نشر هاجر گفت: این سالنامه نخستین سالنامه فاطمی است که با بررسی بیش از 300 منبع تشیع و تسنن، در دو بخش سیره جاودانه و سخن حکیمانه آماده شده است.
وی با اشاره به ویژگی‌های این سالنامه افزود: ارائه سیره عملی و روایات پیرامون حضرت زهرا(س) به صورت روزانه، سخنان گهربار آن حضرت به صورت روزانه، القاب حضرت و معانی آن و‌ اعمال روز، ادعیه و نمازهای وارده از ویژگی‌های سالنامه فاطمی به شمار می‌رود.
شایانفر با بیان اینکه سیر حرکت کاروان امام حسین(ع) از مدینه تا مکه و از آنجا تا کربلا، کوفه و شام در این سالنامه بیان شده است، اظهار کرد: ذکر سالروز شهادت و رحلت تعدادی از یاران پیامبر اعظم(ص)، شهادت و رحلت بزرگان، علما، مراجع عظام، عرفا و...،‌ عملیات‌های جنگ تحمیلی همراه با رمز و منطقه عملیات و گوشه‌ای از وقایع تاریخ ایران و جهان از جمله سایر مطالب مورد اشاره در این سالنامه است.
وی گفت: سالنامه علمی تحقیقی فاطمی با هدف نهادینه‌سازی و ترویج فرهنگ ناب فاطمی(س) و عطرافشانی روزهای زندگی با نام و یاد حضرت فاطمه زهرا(س) تهیه و منتشر شده است.
مدیر اجرایی مرکز نشر هاجر یادآور شد: علاقه‌مندان به تهیه و سفارش این سالنامه می‌توانند عدد 3 را به سامانه پیامک 3000214440  ارسال کنند، با شماره 02532144400 و 02532144855 تماس حاصل نمایند، یا به پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز نشر هاجر به آدرس Hajar.whc.ir مراجعه و از طریق فروشگاه الکترونیکی اقدام به خرید کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان