فنونی‌زاده: رضاییان عامل ناکامی سپاهان؛ پرسپولیس با احمدزاده و اخباری مدعی قهرمانی

مرتضی فنونی‌زاده، پیشکسوت پرسپولیس، معتقد است حضور رامین رضاییان در سپاهان یکی از دلایل ناکامی این تیم در کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر بود. او همچنین از عملکرد مدیریتی باشگاه پرسپولیس تمجید کرد و ابراز امیدواری کرد که با بازگشت فرشاد احمدزاده و درخشش محمدرضا اخباری، این تیم در فصل جدید مدعی قهرمانی باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یکی از دلایلی که سپاهان نتوانست در فصل گذشته لیگ برتر به قهرمانی برسد حضور رامین رضاییان در این تیم بود.

مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص وضعیت نقل‌وانتقالات پرسپولیس اظهار داشت: خیلی خوشحالم که مدیران پرسپولیس توانسته‌اند یک خرید خوب انجام دهند و مدافع مراکشی را جذب کردند. چون پرسپولیس در آسیا نیاز به این بازیکنان دارد و من هم امیدوارم در ادامه راه مدیران باشگاه بتوانند بهترین‌ها را جذب کنند. خواهشمندم هواداران از رفتن بازیکنان بی‌معرفت ناراحت نشوند چون هنوز بازیکنانی با غیرتی مثل امید عالیشاه و وحید امیری در تیم حضور دارند. خوشبختانه پرسپولیس انقدر بزرگ است که می‌تواند سکوی پرتابی برای بازیکنان معمولی شود.

وی در مورد بازگشت فرشاد احمدزاده به پرسپولیس گفت: او بازیکن خودمان است.ک زمانی که برانکو سرمربی پرسپولیس بود به احمدزاده و رامین رضاییان اعتقاد نداشت. امیدوارم در این چند سالی که از تیم رفته است و دوباره بازگشته باتجربه‌تر شده باشد و بتواند به تیم کمک کند. به نظر من او می‌تواند برای پرسپولیس مفید باشد و امیدوارم بتواند با این موفقیت کسب کند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد مدیریت باشگاه، خاطرنشان کرد: ماندن درویش در پرسپولیس فقط یک دلیل داشت؛ آن هم فقط قهرمانی پرسپولیس است. شک ندارم اگر تیم نایب قهرمان می‌شد همان فردا صبح او را از مدیریت برکنار می‌کردند. اما اگر درویش می‌خواهد بماند باید یک تیم در حد آسیا ببندد تا وقتی تیم وارد زمین شود سرمربی بابت بازیکن استرس نداشته باشد.

فنونی‌زاده: رضاییان عامل ناکامی سپاهان؛ پرسپولیس با احمدزاده و اخباری مدعی قهرمانی

فنونی‌زاده در مورد رفتن رامین رضاییان به استقلال، تصریح کرد: یکی از دلایلی که سپاهان نتوانست در فصل گذشته لیگ برتر به قهرمانی برسد حضور این بازیکن بود. این مدافع در خط حمله بسیار مفید است و می‌تواند خطرناک هم باشد ولی در پست تخصصی خود ضعیف است. چون هر تیمی که مقابل سپاهان بازی کرده است از آن جناح به تیم ضربه زده است و هر وقت سپاهان با سیستم 4 دفاع بازی کرده است همیشه گل خورده است. در حال‌حاضر هم تیم خود را تغییر داده و به استقلال آمده است ولی شک ندارم با آمدن او آبی‌ها نمی‌تواند به قهرمانی برسند.

وی در خصوص جایگزین علیرضا بیرانوند، یادآور شد: به نظر من محمدرضا اخباری جایگزین خوبی است و می‌تواند در پرسپولیس بدرخشد چون حق او را در تیم ملی خوردند. البته آکادمی باشگاه هم یک دروازه‌بان را پرورش داده و شاهد چند تا از بازی او بودیم و می‌دانیم چه ویژگی دارد و من هم امیدوارم هواداران استرس نداشته باشند. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر