چهارمین حضور احمدزاده در پرسپولیس؛ بازگشت برای جبران یا تکرار خاطرات طلایی؟

فرشاد احمدزاده با پیوستن به پرسپولیس برای چهارمین بار، رکوردی منحصر به فرد را در تاریخ این باشگاه به نام خود ثبت کرد. او که سابقه درخشش در این تیم را دارد، حالا در پی جبران ناکامی‌های گذشته و تکرار خاطرات خوش خود با پیراهن سرخ است.

فرشاد احمدزاده تنها بازیکن تاریخ پرسپولیس است که در 4 مقطع در این تیم بازی کرده است.

به گزارش فوتبال 360، سرانجام پرسپولیس از اولین خرید ایرانی خود در این فصل رونمایی کرد و فرشاد احمدزاده که فوتبال خود را از آکادمی پرسپولیس آغاز کرده است برای چهارمین‌بار به این تیم پیوست. در طول تاریخ پرسپولیس بازیکنانی نظیر علی کریمی،‌ محمدحسین کنعانی‌زادگان، سروش رفیعی، نادر محمدخانی و مرتضی کرمانی‌مقدم در 3 مقطع مختلف در این تیم بازی کردند و حالا احمدزاده تنها بازیکنی است که در 4 بازه زمانی برای پرسپولیس بازی می‌کند.

حضور کوتاه احمدزاده جوان در پرسپولیس

فرشاد احمدزاده از تیم‌های پایه پرسپولیس به تیم بزرگسالان منتقل شد. اولین بازی او برای پرسپولیس در جام‌حذفی سال 92-1391 و در جریان پیروزی پرگل 6 بر صفر این تیم برابر ملوان بود. احمدزاده در هفته پایانی همان فصل در دیداری تشریفاتی برابر تراکتور در 30 دقیقه پایانی به زمین آمد که پایانی بود بر مقطع اول حضور او در پرسپولیس و این بازیکن برای انجام خدمت سربازی به تراکتور رفت.

احمدزاده، ستاره درخشان پرسپولیسِ برانکو

فرشاد احمدزاده در تراکتور خوش درخشید به نحوی‌که هواداران پرسپولیس منتظر بازگشت این بازیکن به تیم‌شان بودند. پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ اوج گرفت و فرشاد احمدزاده یکی از بازیکنان کلیدی پرسپولیس در آن مقطع بود. احمدزاده با پرسپولیس 2 بار قهرمان لیگ شد. احمدزاده گل‌ و پاس گل‌های مهمی به نام خود ثبت کرد که از جمله می توان به پاس گل در داربی و گلزنی در سوپرجام و هفته پایانی لیگ هفدهم اشاره کرد.

بازگشت نافرجام

فرشاد احمدزاده پس از پایان لیگ هفدهم پیشنهادی از باشگاهی در لهستان دریافت کرد و به این تیم پیوست. این نقل‌وانتقال در شرایطی اتفاق افتاد که پنچره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس بسته بود و این تیم در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت. این جابه‌جایی اصلاً به مذاق هواداران پرسپولیس خوش نیامد و این بازیکن محبوبیتش را از دست داد. احمدزاده پس از یک فصل بازی در اروپا به پرسپولیس بازگشت ولی این‌بار شرایط مانند بازگشت قبلی نبود و این بازیکن جایگاه قبلی‌اش در ترکیب سرخ‌پوشان را نداشت و در پایان نیم فصل اول در لیست مازاد قرار گرفت و از این تیم جدا شد؛ جدایی‌ای که تا این فصل طول کشید.

طلایی‌ترین روزهای احمدزاده در پرسپولیس

فرشاد احمدزاده پس از پرسپولیس در سپاهان و فولاد بازی کرد ولی در هیچ تیمی بیشتر از پرسپولیس به میدان نرفت و گل نزد. احمدزاده در 109 بازی در تمام رقابت‌ها برای پرسپولیس بازی کرد که در این دیدارها 14 گل زد و 12 پاس گل داد. از زمان جدایی احمدزاده، بازیکنانی نظیر محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی عبدی، وحید امیری و امید عالیشاه همچنان در پرسپولیس حضور دارند و حالا این بازیکن به دنبال تکرار خاطرات خوش گذشته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر