آمادگی پاریس برای المپیک؛ ۲۰۰۰ پلیس خارجی در کنار ۴۵ هزار نیروی فرانسوی

با نزدیک شدن به بازی‌های المپیک ۲۰۲۴، فرانسه از همکاری ۲۰۰۰ نیروی پلیس خارجی از ۴۰ کشور برای تامین امنیت این رویداد بزرگ ورزشی خبر داد.

2 هزار نیروی پلیس خارجی به فرانسه برای برگزاری المپیک کمک می‌کنند.

به گزارش فارس، فرانسه که خود را برای المپیک پاریس آماده می‌کند، در تلاش است تا بیشترین امنیت ممکن را برای این بازی‌ها فراهم کند‌.

اعلام شده بیش از 40 کشور 2000 نیروی کمکی به پلیس فرانسه برای رویداد المپیک ارائه کرده‌اند. به گفته دفتر گردشگری پاریس، انتظار می‌رود حدود 15 میلیون بازدید کننده برای بازی‌های المپیک و پارالمپیک جذب شود.

هرکسی که در خیابان‌های پاریس قدم بزند، متوجه استقرار نیروهای پلیس قطر شده است. در واقع، آنها در پایتخت فرانسه بی توجه نبوده و این نمایش از این کشور عربی آغاز تقویت بین المللی برای المپیک پاریس 2024 است.

به منظور همکاری جهانی بین کشورها برای تضمین امنیت رویدادهای بزرگ، این یک رویه استاندارد است. مسابقات فوتبال قهرمانی اروپا آخرین رویداد مهمی بود که در آلمان برگزار شد و نزدیک به 200 پرسنل از 22 کشور با آلمانی‌ها همکاری داشتند.

در بازی‌های المپیک پاریس، به دلیل نزدیکی و روابط مستقر، کشورهای اروپایی بیشترین سهم را در این مأموریت داشتند. اسپانیا کشور همسایه فرانسه با بیش از 360 پرسنل بیشترین مشارکت را دارد. بر اساس اطلاعات به دست آمده، بریتانیا 245 و آلمان حدود 161 نیروی پلیس را به المپیک اعزام خواهند کرد.

پیش‌از این اعلام شده بود که 45 هزار نیروی پلیس برای برقراری امنیت در مراسم افتتاحیه المپیک مستقر خواهند شد و روزانه نیز 30 هزار نیروی پلیس به برگزاری بازی‌ها کنک می‌کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر