مغانلو در بلاتکلیفی؛ اتحاد کلبا منتظر آقای گل لیگ برتر؟

شهریار مغانلو، آقای گل فصل گذشته لیگ برتر، هنوز مقصد بعدی خود را مشخص نکرده است. در حالی که گفته می‌شد او با اتحاد کلبا امارات به توافق رسیده، اما این تیم اماراتی هنوز این موضوع را به طور رسمی تأیید نکرده است.

شهریار مغانلو یکی از نفراتی است که هنوز تکلیف تیم آینده‌اش را مشخص نکرده و در بلاتکلیفی قرار دارد.

به گزارش فوتبال 360، شهریار مغانلو پس از فینال جام حذفی و قهرمانی سپاهان تصمیم به جدایی از این تیم گرفت. او که به‌دنبال لژیونر شدن بود، با توجه به بندی که در قراردادش داشت، مشکلی برای جدایی از سپاهان مقابل خود نمی‌دید و به همین خاطر مذاکراتش با تیم‌های خارجی را آغاز کرد. با این حال در شرایطی که مدتی از جدایی مغانلو از سپاهان می‌گذرد، هنوز مقصد بعدی او مشخص نشده است.

مذاکرات جدی مغانلو با اتحاد کلبا امارات

اتحاد کلبا امارات، تیم سابق فرهاد مجیدی یکی از اولین و جدی‌ترین مقصدهای احتمالی شهریار مغانلو بود و از مدت‌ها قبل گفته می‌شد آقای گل لیگ برتر با این تیم قرارداد همکاری امضا کرده است. با این‌حال در شرایطی که اتحاد کلبا این روزها در اردوی اسلوونی به‌سر می‌برد، خبری از شهریار مغانلو در فهرست نفرات این تیم نیست و ستاره فصل گذشته سپاهان هنوز قراردادی با تیم اماراتی امضا نکرده است. درحالی‌که هنوز وضعیت مغانلو و اتحاد کلبا مشخص نشده، این باشگاه اخیرا قرارداد قرضی مهدی قایدی را تمدید کرده و باید دید در نهایت آقای گل لیگ برتر با ستاره بوشهری هم‌تیمی خواهد شد یا خیر.

خاطره بد مغانلو از لژیونر شدن

شهریار مغانلو در شرایطی تصمیم گرفته دوباره لژیونر شود که خاطره چندان خوشی از بازی در کشورهای خارجی ندارد. او پس از درخشش در پیکان راهی سانتاکلارا پرتغال شد ولی پس از یک نیم‌فصل ناموفق و انجام تنها 13 بازی، با یک گل زده تصمیم به جدایی از این تیم پرتغالی گرفت و به صورت قرضی راهی پرسپولیس شد و سپس باشگاه سپاهان با پرداخت هزینه رضایت‌نامه شهریار مغانلو او را از تیم پرتغالی خریداری کرد.

مغانلو حالا تصمیم گرفته برای دومین‌بار در دوران حرفه‌ای خود بازی در بیرون از ایران را تجربه کند و باید دید پس از کسب عنوان آقای گلی به همراه سپاهان، چه عملکردی به عنوان لژیونر خواهد داشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر