استقلال قلی‌زاده را به پرسپولیس واگذار کرد؛ رقم نجومی مانع از معامله آبی‌ها

باشگاه لخ پوزنان برای صدور رضایت‌نامه علی قلی‌زاده خواهان ۱.۸ میلیون یورو شد، رقمی که استقلال را از جذب این هافبک ملی‌پوش بازداشت. در این میان، پرسپولیس نیز به دنبال قلی‌زاده است و باید دید آیا سرخ‌ها حاضر به پرداخت این رقم نجومی خواهند بود؟

باشگاه لخ‌پوزنان در پاسخ به پیشنهاد استقلال به صورت مکتوب اعلام کرد که در صورتی رضایت‌نامه قلی‌زاده را صادر می‌کند که مبلغ یک میلیون و 800 هزار یورو به حسابش واریز شود.

به گزارش ایرنا، علی قلی‌زاده یکی از بازیکنان مورد نظر جواد نکونام در فصل نقل و انتقالات محسوب می‌شود، بازیکنی که در پست هافبک بازی می‌کند و از تکنیک بالایی برخوردار است.

او در هفته‌های گذشته با استقلالی‌ها به مذاکره پرداخت و آبی‌پوشان برای دریافت رضایت‌نامه وی به باشگاه لخ‌پوزنان لهستان نامه رسمی زده و خواهان عقد قرارداد با وی شدند.

باشگاه لخ پوزنان در پاسخ به پیشنهاد استقلال به صورت مکتوب اعلام کرد در صورتی حاضر است رضایت نامه قلی‌زاده را صادر کند که مبلغ یک میلیون و 800 هزار یورو به حساب این باشگاه واریز شود.

باشگاه لهستانی در این نامه تاکید کرد تحت هیچ شرایطی حاضر به تخفیف و دریافت اقساطی برای صدور رضایت‌نامه قلی‌زاده نیست.

باشگاه استقلال برای جذب قلی‌زاده علاوه بر پرداخت یک میلیون و 800 هزار یورویی به باشگاه لخ‌پوزنان باید در حدود یک میلیون یورو نیز به این بازیکن پرداخت می‌کرد.

با این حساب باشگاه استقلال برای جذب قلی‌زاده باید در حدود 2 میلیون و 800 هزار یورو و به عبارتی 111 میلیارد پرداخت می‌کرد.

این رقم سنگین باعث شد استقلال‌ برای به خدمت گرفتن قلی‌زاده عقب‌نشینی کند و حالا شنیده می‌شود باشگاه پرسپولیس برای جذب قلی‌زاده پیش قدم شده است.

در این شرایط چنین سوالی مطرح می‌شود که باشگاه پرسپولیس حاضر است 111 میلیارد برای جذب قلی‌زاده پرداخت کند و یا آنها نیز نیز عقب‌نشینی می‌کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر