۹ مدل صندل زنانه و کفش تابستانی ۲۰۱۷

مدل صندل زنانه یا کفشی که برای تیپ تابستانیتان انتخاب می‌کنید، می‌تواند کل تیپ شما را تحت تاثیر قرار دهد و چه چیزی جذاب‌تر از یک تیپ تابستانی زنانه است که با دقت و سلیقه انتخاب شده باشد؟

9 مدل صندل زنانه و کفش تابستانی 2017

مدل صندل زنانه یا کفشی که برای تیپ تابستانیتان انتخاب می‌کنید، می‌تواند کل تیپ شما را تحت تاثیر قرار دهد و چه چیزی جذاب‌تر از یک تیپ تابستانی زنانه است که با دقت و سلیقه انتخاب شده باشد؟

مدل صندل دخترانه جدید 2017

صندل از آن کفش‌های پر طرفدار برای تابستان است که هم به اندازه‌ی کافی راحت است و هم پاها را خنک نگه می‌دارد و مهم‌تر از این‌ها بسیار زیبا است. با این حال شاید یک مدل صندل زنانه را نتوانید برای همه‌ی موقعیت‌ها استفاده کنید، پس به چند پیشنهاد در مورد کفش تابستانی هم نیاز خواهید داشت.

تیپ زنانه تباستان و بهار جدید 96

مد 2017 پر است از مدل‌های عجیب و غریب کفش، از صندل با جوراب گرفته تا کفش‌های گل‌گلی و بانمک. اما کدام‌ها را انتخاب کنید و هر کدام را با چه تیپ و استایلی بپوشید؟

بهتر است بی خیال مد ، یکی از آن کفش‌های همیشگی تابستانی را نپوشید و سراغ جدیدترین مدل صندل زنانه ای که می‌پسندید بروید و آخرین مدل کفش تابستانی را با تیپتان ست کنید.

تیپ تابستانی زنانه جدید 96

انتخاب مدل صندل زنانه و کفش تابستانی از بین جدیدترین‌ها

برای بهار انتخاب‌های زیادی وجود دارد، به ویژه که هوای بهار هوای عاشقی است که ممکن است ناگهان گرم شود و ناگهان شروع به باریدن کند. پس دانستن اینکه در روزهای بارانی بهار کدام کفش را با کدام استایل انتخاب کنید و در روزهای گرم به کدام مدل صندل زنانه نیاز دارید، می‌تواند شما را به یک خانم خوش پوش و دقیق تبدیل کند.

بسته به اینکه به کجا می‌روید باز هم انتخاب‌ها می‌تواند متفاوت باشد، پس این متن را تا پایان بخوانید و بهترین کفش زنانه یا صندل را برای بهار و تابستان امسال انتخاب کنید.

مدل کفش زنانه تابستانی تخت

انتخاب اول: کفش تخت نوک تیز، انتخابی برای روزهای شیک‌پوشی

برای یک قرار دوستانه یا قدم زدن در خیابان‌ها در هوای بهاری و تابستانی احتمالا پوشیدن کفش پاشنه بلند می‌تواند کمی آزاردهنده باشد، پس می‌توانید سراغ یک مدل صندل زنانه یا کفش تخت نوک تیز بروید، که هم به اندازه‌ی کافی شیک است و هم راحت.

مدل کفش زنانه تابستانی 96

رنگی را انتخاب کنید که بتوانید با اکسسوری‌های خود مانند شال و روسری یا زیورآلات ست کنید. کفش تخت نوک تیز خود را از بین مدل‌های برندهای مانگو (Mango) و آلدو  (Aldo) انتخاب کنید.

مشاهده کفش‌های تخت زنانه ی آلدو

مشاهده کفش‌های تخت زنانه ی آلدو

مشاهده کفش‌های تخت زنانه ی مانگو

مشاهده کفش‌های تخت زنانه ی مانگو

مدل صندل زنانه بندی 96

انتخاب دوم: صندل بندی، مد بهار و تابستان 2017

یکی از مدل‌های صندل زنانه که در کلکسیون برندهای معروف برای بهار و تابستان امسال پیدا می‌شود، صندل بندی زنانه است، بندها می‌تواند تا بالای مچ پا باشند یا تا وسط ساق پا بالا بیایند و مدل گلادیاتوری داشته باشند.

مدل صندل زنانه جدید 96

مدل صندل بندی برای شلوارهای کمی کوتاه‌تر و بالای مچ پا مناسب است. این صندل‌ها انتخاب مناسبی برای تیپ روزمره به ویژه در تابستان هستند. برای روزهای گرم تابستان به سراغ خرید صندل زنانه ی سفید بروید و بقیه لباس‌هایتان را رنگارنگ انتخاب کنید.

مشاهده صندل‌های زنانه

مشاهده صندل‌های زنانه

مدل کفش زنانه لژدار

انتخاب سوم: کفش لژدار زنانه، سردسته‌ی مد سال

صندل یا کفش لژدار زنانه بهترین انتخاب برای کسانی است که می‌خواهند کمی قد بکشند و در عین حال راه رفتن روی پاشنه‌ها برای مدت طولانی برایشان سخت است. مد 2017 به شما پیشنهاد می‌دهد به جای کفش پاشنه بلند گاهی هم سراغ صندل یا کفش لژ دار بروید.

مدل صندل زنانه لژ دار

امسال در طراحی لژها و پاشنه‌های یکسره خلاقیت‌های بیشتری به خرج داده می‌شود و می‌توانید طرح‌های متنوعی از لژ و پاشنه را انتخاب کنید. کفش یا صندل لژدار برای گردش‌های داخل شهر یا حتی رفتن به سر کار کفش مناسبی است. برند کال ایت اسپرینگ (Call it spring) پیشنهاد‌های خوبی برای کفش لژدار تابستانی دارد.

مشاهده کفش‌های پاشنه یکسره‌ی زنانه‌ی کال ایت اسپرینگ

مشاهده کفش‌های پاشنه یکسره‌ی زنانه‌ی کال ایت اسپرینگ

مدل صندل زنانه عروس

انتخاب چهارم: صندل پاشنه دار، برای تیپ مهمانی

امسال پاشنه‌های نازک که با نام پاشنه کیتن (kitten) شناخته می‌شوند، مد شده‌اند. این پاشنه‌ها برای تیپ مجلسی بهترین انتخاب هستند. آن‌ها را با دامن زنانه یا پیراهن مجلسی ست کنید و رنگ آن را با یکی از رنگ‌های به کار رفته در لباستان هماهنگ کنید تا یک تیپ شیک زنانه داشته باشید.

سراغ رنگ‌های شاد و براق بروید تا حال و هوای تابستان و بهار را به لباس‌های خودتان بدهید. برای پیدا کردن یک صندل پاشنه دار شیک، مدل‌های برند کرت گایگر (Kurt Geiger) را ببینید.

مشاهده صندل‌های زنانه‌ی کرت گایگر

مشاهده صندل‌های زنانه‌ی کرت گایگر

مدل کفش کتای زنانه جدید 2017

انتخاب پنجم: کتانی زنانه ی سفید، کفشی برای تمام فصول

یکی از محبوب‌ترین کفش‌ها برای هر فصلی کتانی زنانه است، یک جفت کفش کتانی می‌تواند استایلی کژوال و روزمره و در عین حال شیک را به شما بدهد و بهترین انتخاب برای خرید کتانی زنانه ، رنگ سفید است.

مددل کفش کتانی زنانه 96

یک کتانی سفید می‌تواند ظاهر لباس‌های همیشگی شما را به راحتی تغییر دهد. کتانی زنانه ی سفید کفشی برای تمام فصول است اما رنگ سفید بیش از هر چیز برای روزهای آفتابی بهار و تابستان می‌تواند مناسب باشد.

برای بهار و تابستان یک جفت کتانی زنانه ی سفید بخرید و بقیه ی تیپ خودتان را هم با رنگ روشن ست کنید تا ظاهری خنک و زیبا به لباس‌هایتان بدهید.

مشاهده کتانی‌های سفید زنانه

مشاهده کتانی‌های سفید زنانه

مدل کفش عروسکی دخترانه جدید

انتخاب ششم: کفش عروسکی برای لباس دخترانه

کفش عروسکی را برای داشتن یک تیپ دخترانه ی با نمک انتخاب کنید. با آن لباس‌های رنگی و طرح‌دار بپوشید. مدل کفش عروسکی یا کفش تخت باله ی خود را با لباستان ست کنید، هم می‌توانید سراغ کفش‌های عروسکی با کمی پاشنه بروید و هم می‌توانید کفش‌های کاملا تخت را انتخاب کنید.

مدل کفش عروسکی زنانه جدید

برای خرید کفش عروسکی مهمترین نکته‌ای که باید مورد توجه قرار گیرد، رنگ است، چراکه که در نهایت مدل تمام کفش‌های عروسکی به یکدیگر شبیه است. اگرچه رنگ مشکی با تمام لباس‌ها می‌تواند ست شود، اما این بار ریسک کرده و سراغ رنگ قرمز هم بروید، یک کفش عروسکی قرمز ظاهری زنده و شاداب به لباس‌ها می‌دهد.

مدل کفش تابستانی زنانه پشت باز

انتخاب هشتم: صندل پشت باز، راحت‌ترین صندل دنیا

برای کسانی که خیلی سریع از کفش خسته می‌شوند و می‌خواهند از دست آن خلاص شوند، مد سال 2017 یک خبر خوب دارد. امسال مدل صندل پشت باز روی مد است، صندلی که شاید راحت‌ترین انتخاب دنیا برای روزهای گرم تابستانی باشد.

مدل کفش زنانه جدید 2017

آن‌ها را می‌توانید با شلوار جین زنانه و استایل روزمره ست کنید، اما به یاد داشته باشید که این مدل‌های صندل پشت باز و تخت برای تیپ رسمی یا رفتن به سر کار انتخاب مناسبی نیستند. شاید بهتر باشد آن‌ها را فقط برای گردش‌های روزمره یا قدم زدن لب ساحل کنار بگذارید.

مدل نیم بوت زنانه جدید

انتخاب نهم: نیم بوت زنانه، آن‌ها هنوز زنده‌اند!

هنوز روزهای بارانی تمام نشده‌اند، پس نیم بوت ها هم زنده‌اند. برای روزهای بارانی بهار و تابستان سراغ پوشیدن نیم بوت بروید و فراموش نکنید نیم بوت در مدل‌های تابستان و بهار 2017 هم به عنوان کفش‌هایی مناسب این فصول حضور دارند.

مدل نیم بوت زنانه جدید 96

اما کدام نیم بوت زنانه برای تیپ بهار و تابستان مناسب است؟ بهتر است نیم بوت‌هایی که داخل آن‌ها زیادی گرم است را انتخاب نکنید، از طرف دیگر می‌توانید سراغ رنگ‌های روشن‌تر بروید یا یک نیم بوت طرح‌دار را انتخاب کنید.

مشاهده نیم‌بوت‌های زنانه

مشاهده نیم‌بوت‌های زنانه

برای دیدن جدیدترین مدل های کفش و صندل زنانه از کلکسیون بهار و تابستان 2017 برندهای با کیفیت و زیبای ایرانی و خارجی می‌توانید، به فروشگاه اینترنتی دیجی استایل سری بزنید و در کوتاه‌ترین زمان خرید خود را انجام دهید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان