تحویل مرسولات پستی اغلب کشور‌ها به تاخیر می‌افتد

بر اساس گزارش بلومبرگ، این مشکلات در تحویل مرسولات، چند روز پس از رویداد خرید پرایم دی شرکت آمازون روی داده که طبق اعلام این غول فناوری، بزرگترین رویداد خرید تاکنون بوده و این شرکت ۲۰۰ میلیون قلم جنس در روز‌های ۱۶ و ۱۷ ژوئیه، فروخته است.

شرکت‌های فدکس و یونایتد پارسل سرویس، درباره تاخیر‌های احتمالی در تحویل مرسولات به دلیل تاثیر اختلال فنی جهانی، هشدار دادند.

به گزارش ایسنا، فدکس در بیانیه‌ای در وب سایت خود اعلام کرد انتظار دارد اختلالات قابل توجهی در شبکه‌های این شرکت به دلیل مسائل شخص ثالث روی دهد. این شرکت، برنامه‌های اضطراری را پیاده کرده است، اما اعلام کرد بسته‌هایی که قرار بود روز جمعه تحویل داده شوند، تاخیر پیدا کنند.

یونایتد پارسل سرویس در بیانیه جداگانه‌ای اعلام کرد بعضی از سیستم‌های رایانه‌ای شرکت هم دچار اختلال شده و این شرکت به دنبال راه حلی برای به حداقل رساندن اختلالات است. این شرکت قصد دارد به فعالیت ادامه دهد و رانندگانش همچنان در راه هستند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، این مشکلات در تحویل، چند روز پس از رویداد خرید پرایم دی شرکت آمازون روی داده که طبق اعلام این غول فناوری، بزرگترین رویداد خرید تاکنون بوده و این شرکت 200 میلیون قلم جنس در روز‌های 16 و 17 ژوئیه، فروخته است.

شرکت‌ها در صنایع مختلف از جمله خطوط هوایی، بانکی و رسانه ای، روز جمعه با اختلال سایبری جهانی مربوط به پلتفرم ابری آزور مایکروسافت و مشکل نرم افزاری شرکت امنیت سایبری «کراود استرایک» روبرو شدند. این مشکل برای رایانه‌هایی پیش آمد که با سیستم عامل ویندوز مایکروسافت و نرم افزار «کراود استرایک» کار می‌کردند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر