طرز تهیه صبحانه آمریکایی هش براون با طعم اصلی

صبحانه وعده ای مهم در روز است که اگر از تهیه صبحانه های ساده و تکراری خسته شده اید هش براون می تواند گزینه ای عالی و ساده برای تهیه صبحانه ای آمریکایی و خوش طعم باشد.

طرز تهیه صبحانه آمریکایی هش براون با طعم اصلی

هش براون صبحانه ای محبوب آمریکایی است که از مخلوط سیب زمینی خرد شده، آرد و انواع ادویه ها تهیه می شود. این صبحانه متفاوت و خوش طعم به راحتی با مواد اولیه در دسترس تهیه می شود و علاوه بر صبحانه برای میان وعده و یا پیش غذا هم قابل سرو است. در ادامه مطلب می توانید طرز تهیه هش براون را با دستور تهیه ای اصلی مشاهده کنید.

اسکرامبل اگ و کره آووکادو هم دو تا از بهترین گزینه ها برای تهیه صبحانه ای متفاوت می باشند. اگر می خواهید صبحانه ای متفاوت و مقوی را میل کنید که در ادامه روز باعث نشاط و سر حالی شما شود ما این صبحانه ها را پیشنهاد می کنیم. با استفاده از مواد اولیه ساده و در دسترس هر روز صبح برای شروع روز می توانید صبحانه ای متنوع و خوش طعم را تهیه کنید.

هش براون آمریکایی

مواد لازم

  • سیب زمینی 4 عدد
  • آرد 2 قاشق غذاخوری
  • نمک و فلفل سیاه به مقدار لازم
  • پودر سیر به مقدار لازم
  • پاپریکا به مقدار لازم

هش براون صبحانه ای ساده

طرز تهیه صبحانه آمریکایی هش بروان

ابتدا برای تهیه این صبحانه آمریکایی خوشمزه باید سیب زمینی را پوست بگیرید و با قسمت درشت رنده، رنده کنید. سپس در کاسه ای مناسب مقداری آب خنک بریزید و سیب زمینی را در آب خنک قرار دهید. پس از 2 دقیقه آب سیب زمینی را خالی کنید.

دوباره در سیب زمینی رنده شده در آب بریزید و آب را خالی کنید. این کار را 3 بار انجام دهید تا نشاسته سیب زمینی از بین برود. در ادامه سیب زمینی ها را بر روی دستمال حوله ای تمیزی بگذارید تا آب اضافه جذب دستمال شود. حالا کاسه ای مناسب بردارید.

در کاسه سیب زمینی را به همراه آرد و ادویه ها بریزید و با دست ورز دهید تا به خوبی مخلوط شوند. حالا تابه ای دلخواه را بر روی حرارت قرار دهید و در تابه مقداری روغن بریزید. حالا صبر کنید تا روغن درون تابه داغ شود. حالا مقداری از مواد بردارید.

طرز تهیه هش براون سیب زمینی

کمی از سیب زمینی ای را که برداشتید در دست به شکل کتلت گرد و یا بیضی شکل در بیاورید و در تابه بگذارید. تمام مواد را این گونه سرخ کنید و پس از سرخ شدن یک رو، روی دیگر را هم برگردانید تا سرخ شود.  این صبحانه لذیذ را می توان به همراه دیپ سبزیجات میل کرد. نوش جان.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر