شیائومی اس یو۷ اولترا ؛ این چینی قصد تحقیر بوگاتی، مک لارن و فراری را دارد؟ً! (+تصاویر)

وظیفه توقف شیائومی اس یو۷ اولترا نیز برعهده مجموعه ای از برند تخصصی ای پی ریسینگ است. در چرخ های جلو و عقب از ساختار کالیپر ۶ پیستونه ثابت استفاده شده است. این سیستم ترمز که ویژه خودروهای پیست طراحی شده در برابر گرما تا ۸۰۰ درجه نیز مقاومت دارد و به خوبی عمل می کند.

عصر ایران- شیائومی اوتو از نمونه اولیه اس یو7 اولترا فول کربن رونمایی کرد. این خودرو یا بهتر بگوئیم ابر خودرو، میزبان آخرین فناوری کمپانی چینی با نام هایپرانجین وی8اس است.

3 موتور الکتریکی توسعه یافته توسط شیائومی که شامل دو موتور از خانواده وی8اس و یک موتور وی6اس می شود، مجموعا 1548 اسب بخار خروجی را ارائه می دهند که حتی از 1479 اسب بخار بوگاتی شیرون نیز بیشتر است!

انرژی مورد نیاز این اژدهای زرد توسط باتری Qilin 2.0 از دیگر کمپانی مطرح چینی یعنی CATL تامین می شود. بیشینه خروجی این سیستم 1330 کیلووات است. این باتری در ساختار شیمیائی خود آهن فسفات دارد. این باتری تنها به 12 دقیقه برای تجدید قوا نیاز دارد.

وظیفه توقف شیائومی اس یو7 اولترا نیز برعهده مجموعه ای از برند تخصصی ای پی ریسینگ است. در چرخ های جلو و عقب از ساختار کالیپر 6 پیستونه ثابت استفاده شده است. این سیستم ترمز که ویژه خودروهای پیست طراحی شده در برابر گرما تا 800 درجه نیز مقاومت دارد و به خوبی عمل می کند.

همچنین سیستم ترمز از گرمای تولید شده در ساختار ترمزها برای ذخیره انرژی در باتری استفاده می کند.

شاخص صفر تا 100 کیلومتر شیائومی اس یو7 اولترا برابر با 1.97 ثانیه محاسبه شده و 200 کیلومتر را نیز در 5.97 ثانیه می زند!

اژدهای زرد شیائومی برای رسیدن به 300 کیلومتر برساعت نیز فقط به 15 ثانیه زمان نیاز دارد. بیشینه سرعت این خودرو 350 کیلومتر برساعت اعلام شده است.

وزن شیائومی اس یو7 اولترا به طور دقیق مورد اشاره قرار نگرفته اما ذکر شده که کمتر از 1900 کیلوگرم است.

این خودرو با سدان استاندارد اس یو7 کاملا متفاوت است. ابرخودرو اس یو7 اولترا یک بال عقب بزرگ از فیبرکربن دارد که نیروی دان فورس معادل 2145 کیلوگرم تولید می کند. سایر تغییر ائروداینامیک در بدنه نیز مدنظر قرار داشته مانند دو ورودی هوای بزرگ در قسمت جلو و همچنین بزرگ تر شدن اسپلیتر و ساید اسکریت های جلو تا بهترین شرایط ممکن برای این خودرو ایجاد شود.

شیائومی اس یو7 اولترا از منظر ابعاد برابر با 5260 میلیمتر در طول، 2064 میلیمتر در عرض، 1406 میلیمتر در ارتفاع و 3000 میلیمتر در فاصله بین محورها توسعه یافته است.

شیائومی اس یو7 اولترا برای رقابت با زیکر 001 اف آر با 1247 اسب بخار خروجی و یانگ وانگ یو9 از بی وای دی با 1287 اسب بخار خروجی به میدان می آید.

شیائومی اس یو7 اولترا

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر