درست دو ماه قبل: از کیهان الگو بگیرید/ امروز: پایان تیترهای امیدوارکننده‌ کیهان!

درست دو ماه قبل و در ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ وزیر کنونی فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیینی ضمن تجلیل بی‌سابقه از روزنامهٔ کیهان از دیگر رسانه‌ها خواست از کیهان الگو بگیرند و مانند آن از تیترهای امیدوار کننده استفاده کنند. بعد از دو ماه چون پزشکیان رییس جمهور شده دیگر خبری از تیتر امیدوار کننده نیست!

عصر ایران- درست دو ماه قبل و در 30 اردیبهشت 1403 وزیر کنونی فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیینی ضمن تجلیل بی‌سابقه از روزنامهٔ کیهان از دیگر رسانه‌ها خواست از کیهان الگو بگیرند و مانند آن از تیترهای امیدوار کننده استفاده کنند.

  تنها سه ساعت بعد خبر ناپدید شدن هلی‌کوپتر حامل آقای ابراهیم رییسی رییس جمهور اخبار دیگر از جمله همین توصیهٔ  آقای محمد مهدی اسماعیلی وزیر ارشاد به رسانه‌ها برای الگو قرار دادن روزنامهٔ وزین را تحت‌الشعاع قرار داد و بعد هم ابعاد دیگر سانحه و تبعات آن مجال چندانی برای عمل به آن توصیه یا نقد و بررسی آن باقی نگذاشت.

  حالا دو ماه گذشته و رییس جمهوری دیگر انتخاب شده که مطلقا باب میل اصول‌گرایان رادیکال نیست و همین سبب شده دیگر خبری از «تیترهای امیدوار کننده» نباشد!  از نظر آنان انگار هر دولتی در جمهوری اسلامی دولت جمهوری اسلامی نیست تا به مدح و ثنای آن بپردازند و این بار هنوز دولت تشکیل نشده سراغ تیترهای قبل از مرحوم رییسی رفته‌اند.

به صفحه اول امروز نگاه کنید که چگونه از مسعود پزشکیان رییس جمهوری منتخب انتقاد کرده‌اند که چرا از یک تیم کارشناسی تخصصی بهره می‌برد و لابد چرا تنها نیستی تا بریزیم سرت و چرا به جای استفاده از همفکران ما جمعی از اهل فن و مورد قبول جامعه را برای مشاوره برگزیده‌ای؟! آخر چرا؟

«تیترهای امیدوارکننده»‌ کیهان!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر