جزئیات جدید از حمله مرگبار به خانقاه دراویش در سقز

همچنان که در دوربین‌های مداربسته و فیلم منتشر شده از این حادثه مشاهده شده، ۳ نفر اقدام به حمله مسلحانه در محله تپه‌مالان سقز کردند که یک نفر از این قاتلان به هلاکت رسید و ۲ نفر دیگر هم شناسایی شده و تحت رصد نیرو‌های اطلاعاتی و امنیتی استان کردستان و شهرستان سقز هستند.

یکی از قاتلان مسلح فراری که در حمله به خانقاه سقز 3 تن از دراویش را به قتل رسانده بود، کشته شد.
 
به گزارش ایران، جعفر توان فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) در پیگیری قانونی برای دستگیری عاملان قتل مسلحانه شیخ آزاد شهابی و 2 نفر از دراویش در سقز، یکی از قاتلین بنام «ر-ن» اهل روستای کوپیچ بانه را شناسایی کردند که در جریان درگیری به هلاکت رسید.
 
وی افزود: همچنان که در دوربین‌های مداربسته و فیلم منتشر شده از این حادثه مشاهده شده، 3 نفر اقدام به حمله مسلحانه در محله تپه‌مالان سقز کردند که یک نفر از این قاتلان به هلاکت رسید و 2 نفر دیگر هم شناسایی شده و تحت رصد نیرو‌های اطلاعاتی و امنیتی استان کردستان و شهرستان سقز هستند.
 
این حادثه ساعت یک بامداد پنجشنبه 28 تیر در محله تپه‌مالان سقز و در خانقاه شیخ آزاد شهابی رخ داد و در نتیجه این حمله مسلحانه 2 نفر از دراویش این خانقاه در محل جان باختند و شیخ آزاد شهابی هم زخمی و به بیمارستان سقز منتقل شد. تیم متخصص جراحی به سرعت وارد عمل شد، ولی متأسفانه شیخ آزاد شهابی هم ساعت 5 و 30 دقیقه بامداد پنجشنبه در اتاق عمل جان خود را از دست داد.
 
سرهنگ سید علی صفری فرمانده انتظامی شهرستان سقز نیز گفت: این موضوع با دستور ویژه فرمانده انتظامی استان کردستان در دستور کار پلیس برای پیگیری قرار دارد.
 
همچنین، حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی رئیس‌کل دادگستری استان کردستان هم از تشکیل پرونده قضایی برای متهم یا متهمان قتل 3 نفر از شهروندان سقزی خبر داد و گفت: در دادگستری شهرستان سقز پرونده قضایی تشکیل شده است و ضاربان شناسایی و دستورات لازم درباره پیگیری سریع در راستای بازداشت متهمان و روشن شدن جوانب موضوع صادر شد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر